י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הסקר בדק, זה משתלם

ברקע 'פיזור הכנסת': ליברמן ושקד נפגשו

זה כבר קרה מזמן, אך פרסום העניין בעיתוי זה הוא ברור; להלחיץ את נתניהו | ליברמן אינו חושש מבחירות וכנראה יש לו סיבה טובה. על פי דיווח ב'ערוץ 13', הוא נפגש לפחות פעמיים עם איילת שקד ודן עמה בנושאים פוליטיים | וגם מנופף בסקר מחמיא במיוחד

ברקע 'פיזור הכנסת': ליברמן ושקד נפגשו
אביגדור ליברמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הדיווחים על פיזור של הכנסת ה-21 והליכה לבחירות מחודשות, מדווח הערב ב'ערוץ 13' כי יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן ושרת המשפטים היוצאת איילת שקד נפגשו לפחות פעמיים בשבועות האחרונים ודנו בנושאים פוליטיים.

על פי דיווחו של הכתב ברק רביד, הפגישה הראשונה בין שני הפוליטיקאים, היתה במסיבת יום העצמאות שהתקיימה בביתו של יזם הנדל"ן ברק רוזן בהרצליה פיתוח. השניים שוחחו במהלך האירוע ממושכות, כשיאיר נתניהו, הבן ויועץ הקמפיין של נתניהו ו'הליכוד' מתצפת עליהם. 

הפגישה השנייה בין השניים התקיימה בארבע עיניים. בסביבת שקד אמרו ל'חדשות 13' כי ליברמן ושקד מיודדים ונפגשו רבות בעבר, אך בכל אופן פניה מועדות לליכוד.

גורם ב'ישראל ביתנו' אמר כי זו הסיבה שליברמן אינו חושש מבחירות חוזרות, שכן אחת האופציות שמונחות על שולחנו היא ריצה משותפת עם איילת שקד בבחירות הללו, כאשר הוא מחזיק כבר בסקר שבדק את העניין ומעריך כי ריצה משותפת של השניים תכפיל את כוחו מחמישה מנדטים כיום לעשרה.

מלשכתה של איילת שקד נמסר ל'ערוץ 13' כי "השרה אכן נפגשה עם ליברמן לפני כמה שבועות, אך הנושא של ריצה משותפת בבחירות לא היה על הפרק".

מלשכתו של יו"ר 'ישראל ביתנו' ליברמן מסרו: "ח"כ אביגדור ליברמן נפגש עם שרת המשפטים היוצאת איילת שקד ביום העצמאות. הם החליפו כמה מילים בנוכחות של עשרות אנשים ותו לא".

בתוך כך, חברי הכנסת של 'הליכוד' קיבלו הערב הודעה כי ההצבעה על חוק פיזור הכנסת, תתקיים מחר בשעה 16:00; "שלום לכולם, הנכם מתבקשים להיות מחר בשעה 16:00 במליאה להצבעה על חוק פיזור הכנסת. הנוכחות חובה אין קיזוזים ואין היעדרויות. נא לאשר", כך בהודעה.

בינתיים בליכוד תוקפים את ליברמן ומאשימים אותו בהפלת ממשלת ימין. "אין מחלוקת מהותית על חוק הגיוס, זה רק עניין טכני", אמרה הערב שרת התרבות והספורט מירי רגב בראיון ל'ערוץ 13' והוסיפה, "מוזר לשמוע ביקורת מליברמן שמכר את החילונים בירושלים בשביל משה ליאון. חוק הגיוס הוא רק תירוץ בשביל ליברמן לא להכנס לממשלה, ליברמן לקח את מדינת ישראל לבחירות בשנה האחרונה פעמיים, שליברמן לא יהפוך את עצמו לאיזשהו מנהיג או מוביל חוק. ליברמן לא רוצה שנתניהו יהיה ראש ממשלה".

איילת שקד אביגדור ליברמן ישראל ביתנו בחירות חוזרות בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד