י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"להכיר את הקהילה החרדית"

המתנה שקיבל שגריר בריטניה היוצא

שגריר בריטניה בישראל שמסיים כהונה של ארבע שנים שבהם הקפיד לשמור על קשר חם עם החרדים, קיבל ממנכ"ל ביזמקס איציק קרומבי קולאז' עם תמונות מפעילויות משותפות של שגרירות בריטניה עם קרן קמ"ח ומתחם ביזמקס לטובת קידום תעסוקת חרדים  • "בארבע שנות שירותו כשגריר בריטניה בישראל, העניק דיוויד קוורי תמיכה וסיוע לפעילות לקידום תעסוקת חרדים בישראל"

המתנה שקיבל שגריר בריטניה היוצא
איציק קרומבי מנכ"ל ביזמקס והשגריר היוצא צילום: המצלם

לא כל יום מצייצים שגריר בריטניה היוצא והשגריר הנכנס על תעסוקת חרדים, בימים האחרונים זה קרה. בתום כהונה של 4 שנים, ישוב בקרוב שגריר בריטניה בישראל דיוויד קוורי למולדתו. לאורך שנות כהונתו, הקפיד השגריר לשמור על קשר חם עם הציבור החרדי. בין הנושאים שהוא הקדיש להם זמן רב, היה קידום תעסוקת חרדים.

לקראת סיום כהונתו, העניק לו מנכ"ל ביזמקס איציק קרומבי קולאז' עם תמונות מפעילויות משותפות של שגרירות בריטניה עם קרן קמ"ח ומתחם ביזמקס לטובת קידום תעסוקת חרדים.

בסוף השבוע צייץ קרומבי צילם של השי והברכה שהעניק לשגריר וכתב: "בארבע שנות שירותו כשגריר בריטניה בישראל, העניק דיוויד קוורי תמיכה וסיוע לפעילות לקידום תעסוקת חרדים בישראל."

השגריר קוורי שיתף את הציוץ של קרומבי וכתב: "תודה לך על המתנה המיוחדת והזמן שבילינו יחד. זו היתה זכות להכיר את הקהילה החרדית ולראות את ההזדמנויות הרבות שנפתחות..."

בהמשך, גם השגריר הנכנס הצטרף לשיחה וכתב בעברית "אשמח להכיר את הקהילה החרדית בישראל, ומקווה שנוכל להמשיך את השיתוף פעולה ביננו".

בריטניה שגריר בריטניה תעסוקת חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד