ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שיחות שלא נענו

מדוע החרדים מסננים את מקורבו של נתניהו

נתן אשל, מי שנחשב לאיש אמונם של בני הזוג בנימין ושרה נתניהו, חווה בשבועות האחרונים יחס מזלזל מצידם של החרדים, שמדלגים עליו ונמצאים בקשר ישיר עם נתניהו • למה ומדוע?

מדוע החרדים מסננים את מקורבו של נתניהו
איש אמונו של נתניהו, נתן אשל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מה יש לחרדים נגד איש אמונו של ראש הממשלה? בסיום ישיבת המועצת, כך נודע ל'בחדרי חרדים' המזכיר יעקב ולצר ממהר לחייג לאחד מבכירי 'יהדות התורה' בכדי לעדכן אותו בתוצאות של כינוס האדמו"רים, אלא שבין הדברים הוא נשמע אומר "נתן אשל חיפש אותי. אני לא עונה לו, אין לי מה לדבר איתו" ובה בשיחה נחשפנו למזימה חדשה של יחס החרדים כלפיו.

אשל שמוכר כאיש הביצוע של ראש הממשלה נתניהו למשימות החרדיות, נתקל בשבועות האחרונים במחסום פיזי אל מול חברי הכנסת החרדים או בתי הרבנים שהוא מנסה ליצור עימם קשר.

בימים האחרונים מסננים חברי הכנסת ונציגי 'יהדות בתורה' את שיחות הטלפון המגיעות ממנו, שלא משיבים לשיחות 'שלא נענו' מאשל.

במפלגות החרדיות מסבירים ל'בחדרי חרדים' כי הקשר איתו מיותר לגמרי, שהרי לראשי המפלגה קשרים עם נתניהו באופן ישיר שלא מצריכים את המתווך נתן אשל. אחרים הסבירו ל'בחדרי חרדים' כי "הוא סכסכן, אי אפשר לדבר איתו".

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי בתחילה הטילו חברי 'יהדות התורה' ווטו על כך שנתן אשל ישתתף בישיבות המו"מ עם 'הליכוד', אך אשל התעקש ולבסוף  סוכם כי ישב בחדר הדיונים, אך לא יהיה חלק מהדיונים עצמם.

נתן אשל הנציגים החרדים החרדים ונתניהו ראשי המפלגות החרדיות יעקב ולצר כינוס המועצת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד