י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לפני פיזור הכנסת

השר דרעי יוצא בקריאה אחרונה לליברמן: "גלה אחריות והתגמש"

ברגעים האחרונים לפני פיזור הכנסת העשרים ואחת, פונה יו"ר ש"ס אריה דרעי לאביגדור ליברמן: "המפלגות החרדיות עשו צעדים מרחיקי לכת לכיוון ליברמן, הרבה מעבר לחמישה מנדטים שיש לו. הוא חייב לגלות אחריות, ולהתגמש ולהקים את הממשלה רגע לפני שהיא מתפזרת" | צפו

השר דרעי יוצא בקריאה אחרונה לליברמן: "גלה אחריות והתגמש"
אריה דרעי צילום: פלאש90

בעוד בכנסת מגייסים רוב להעביר את החוק לפיזור הכנסת, יו"ר ש״ס השר אריה דרעי בקריאה אחרונה לאביגדור ליברמן וקורא לו להתגמש משום שהבחירות הן מיותרות.

בסיור שקיים במבוא מודיעים אמר השר אריה דרעי "בישיבת ראשי המפלגות סיכמנו, לצערי, על הגשת החוק לפיזור הכנסת. אני אומר לצערי כי לא הלכנו לבחירות כדי ללכת שוב לבחירות, הבוחר אמר את דברו. 65 מנדטים בחרו בנתניהו לראשות הממשלה וזה הרצון האמיתי של רוב העם".

דרעי אישר את הפרסום ב'בחדרי חרדים' קודם לכן ואמר כי "התאריך המועדף על כל מרכיבי הקואליציה הוא מה שיותר מהר, 90 יום, שזה ה-27 לאוגוסט", כשנכון לעכשיו בישראל ביתנו מתנגדים לתאריך מה שיקשה על השגת רוב להעביר את החוק לפיזור בקריאה שנייה ושלישית.

"אני מפנה קריאה אחרונה לליברמן", פנה דרעי לליברמן, "עם ישראל לא צריך היום שוב בחירות. ראשית, זו הוצאה ענקית מאד שיכולה לפתור הרבה בעיות, בנוסף אנחנו כבר הרבה זמן בממשלה שלא יכולה לקבל החלטות ויש לנו אתגרים רבים בבטחון. בדרום ובצפון מאתגרים אותנו יום יום שעה שעה. יש מתח גדול מאד במפרץ הפרסי".

דרעי ציין כי "גם בבחירות הבאות אני מעריך שנתניהו ייבחר שוב וגוש הימין יעלה ואפילו יתחזק, כך שאני לא רואה את התועלת בבחירות. הוויכוח הוא מינורי. המפלגות החרדיות עשו צעדים מרחיקי לכת לכיוון ליברמן, הרבה מעבר לחמישה מנדטים שיש לו. הוא חייב לגלות אחריות, ולהתגמש ולהקים את הממשלה רגע לפני שהיא מתפזרת".

אריה דרעי אביגדור ליברמן פיזור הכנסת אחריות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד