י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

טיול מאורגן לסין - אטרקציות מרכזיות בסין

סין הינה אחד מאתרי התיירות המופלאים והאהובים ביותר בעולם • התרבות הייחודית, ההיסטוריה רבת השנים, המונומנטים ההיסטוריים וכמובן כמובן – הקדמה הבלתי מעורערת הקיימת במדינה לא משאירה אף מבקר אדיש • אז לאן מומלץ להגיע בסין ובייחוד בטיולים מאורגנים?

טיול מאורגן לסין - אטרקציות מרכזיות בסין
סין צילום: pixsabay

סין הינה אחד מאתרי התיירות המופלאים והאהובים ביותר בעולם. התרבות הייחודית, ההיסטוריה רבת השנים, המונומנטים ההיסטוריים וכמובן כמובן – הקדמה הבלתי מעורערת הקיימת במדינה לא משאירה אף מבקר אדיש. אז לאן מומלץ להגיע בסין ובייחוד בטיולים מאורגנים? 

התחילו בבייג'ין

עיר הבירה של סין הכוללת תמצית מכל מה שמאפיין את התרבות וההיסטוריה הייחודית של סין, לצד התרבות העכשווית והקדמה כאמור, שהפכה לחלק בלתי נפרד מהמדינה. חשוב לציין, כי העיר איננה מהווה בהכרח עדות לחיים המסורתיים הקיימים עדיין בחלקים אחרים במדינה, אך ניתן למצוא בה שילוב של בניינים עתיקים, כבישים סואנים, אלמנטים רבים מהתקופה הקומוניסטית ועוד.

מקום חובה לטיול מאורגן לסין בכלל ובבייג'ין בפרט, הוא ארמון הקיץ של קיסרי סין, עיר המלכים הסינית אם תרצו, אשר מכילה בנייני ארמונות עתיקים לתפארת התרבות הסינית, שבילי הליכה, גנים מטופחים ועוד. משם ניתן להמשיך לכיכר טין אן מן ולשמוע את הסיפורים אודות המקום (הכיכר הפכה לסמל ההתקוממות העממית בשלהי המאה ה-20). הכיכר נמצאת בסמוך לאתר הארמונות ולכן, ניתן לערוך את הסיור הפוך, כלומר מהכיכר אל העיר האסורה, וכן הלאה.

אזור נוסף הנמצא לא רחוק מן העיר הוא שיאן, המכילה בעצמה כמה אתרים ארכיאולוגיים מדהימים, כמו אתר חיילי הטרקוטה – באתר זה נמצאו יותר מ-6000 דמיות של חיילים, סוסים ושלל כלי מלחמה העשויים מהקרמיקה המיוחדת המכונה טרקוטה, ומכאן שמו של האתר. החיילים נמצאו במרחק של כ-1500 מ' מהמוזוליאום של קיסר סין הראשון, צ'ין שה-חואנג. בעיר שיאן קיימים עוד אתרים רבים ותיירותיים שניתן לבקר בהם, כמו חומות העיר העתיקה, נהר ג'ין ועוד.

ואיך אפשר בלי ביקור בחומה הסינית

טיול מאורדן לסין חייב, אבל חייב לכלול ביקור בחומה הגדולה של סין. החומה הסינית היא אחד משבעת פלאי תבל, ולא בכדי: היא נבנתה, נהרסה, שופצה וחודשה פעמים רבות במהלך ההיסטוריה, ועל פי ההערכות בנייתה החלה לפני כ-2500 שנים לפחות. קיימים מסלולים רבים לאורך החומה, כשבניהם ניתן ליהנות מטיולים רגליים לאורך חלקים נבחרים ממנה, ומביקור במצודות השונות לאורכה, רכבל, אתרי תצפית ועוד.

ביקןר בגווילין לקינוח

גווילין היא עיר מחוז סינית, המפורסמת בקרב התיירים המערביים בזכות החיים הכפריים המסורתיים שעדיין קיימים בה. אם בביגי'ין תוכלו להתרשם מהקדמה המאפיינת את האזורים העירוניים במדינה, בגווילין תוכלו לקבל תמונה אמיתית על חייהם של הכפריים החקלאיים וכן, לבקר באתרי טבע ונוף בסביבה. אם נשאר לכם זמן, אפשר להגיע גם ליאנגשו, עיירה קסומה עם אווירה ייחודית הנמצאת במרחק לא רב מגווילין.

סין טיול חו"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד