י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

השכרת רכב בירושלים – אטרקציות, מסעדות ושופינג בעיר הבירה

ירושלים, העיר שקיבלה תשעה קבין של יופי, מציעה למבקרים בה מבחר מסחרר של אתרים היסטוריים, מסעדות וחנויות. אם בחרתם השכרת רכב לטיול, ירושלים היא יעד נהדר להתמקד בו, שכן השכרת רכב בירושלים היא דרך יעילה להכיר את העיר על השפע שבה

השכרת רכב בירושלים – אטרקציות, מסעדות ושופינג בעיר הבירה
ירושלים צילום: pixsabay

ירושלים, העיר שקיבלה תשעה קבין של יופי, מציעה למבקרים בה מבחר מסחרר של אתרים היסטוריים, מסעדות וחנויות. אם בחרתם השכרת רכב לטיול, ירושלים היא יעד נהדר להתמקד בו, שכן השכרת רכב בירושלים היא דרך יעילה להכיר את העיר על השפע שבה.

אטרקציות בירושלים

  • מגרש הרוסים – חלקכם אולי מכירים את מגרש הרוסים הודות לבית המעצר השוכן בו, אבל המתחם מציע הרבה יותר מכך. סמוך לככר ספרא, דקות ספורות בלבד מהעיר העתיקה, שוכנת כנסיית השילוש הקדוש, מבנה יפהפה השייך לכנסייה הפרבוסלבית. הכנסייה מתהדרת בשמונה מגדלים בעלי כיפות זהב ויופי עוצר נשימה.
  • טיילת החומות – טיילת המאפשרת למבקרים לבחור אחד מתוך כמה מסלולי הליכה, ואשר מספקת להם מבט לא שגרתי של ניגודים – העיר העתיקה לעומת העיר החדשה, ומדבר יהודה לעומת הרי ירושלים המוריקים. אם הגעתם לעיר באמצעות השכרת רכב, מומלץ לכם לחנות בחניון אלרוב או בחניון קרתא. אם לא בחרתם השכרת רכב בירושלים, תוכלו להגיע בעזרת קו 20 או 99.

 מסעדות מומלצות

כיאה לעיר המשמשת כאכסניה לכמה תרבויות ומארחת תיירים מכל רחבי העולם, ירושלים מציעה למגיעים אליה מבחר קולינרי עשיר ומגוון.

  • האקליפטוס – המסעדה הכשרה, שקצרה לא מעט פרסים בינלאומיים, מציעה לסועדים בה תפריט ייחודי המבוסס על מאכלים מן התנ"ך. כך תוכלו ליהנות למשל ממנה של סשימי סלמון בשמן סרפדים, או מנזיד העדשים של יעקב ועשו.
  • מחניודה – מסעדת מחניודה לא זקוקה לשום פרסומת. המסעדה הנודעת, תחת ניצוחו של השף אסף גרניט, כבר כבשה לעצמה מזמן מקום של כבוד כבית אוכל המשלב תפריט משובח עם אווירה שמחה וייחודית, והכי חשוב – מאוד ירושלמית.

שופינג

  • שדרות אלרוב ממילא - השכרת רכב בירושלים תאפשר לכם להתנייד בקלות ברחבי העיר. אם חשקה נפשכם לסיים יום של טיול רגלי ואכילה בסיבוב שופינג מהנה, אנחנו ממליצים בחום על שדרות אלרוב ממילא. במתחם הקניות הממוקם תחת כיפת השמיים תוכלו ליהנות לא רק משלל חנויות מותגים, אלא גם לסייר בין בניינים משומרים ומשוחזרים בעלי ארכיטקטורה ייחודית. אם הגעתם העירה דרך שירותי השכרת רכב בישראל ואתם זקוקים לחניה, עומד לרשותכם במקום חניון אלרוב שדרות ממילא.

  • אם עייפתם מהשיטוטים בחוץ ואתם מעוניינים לשוטט בין חנויות במתחם סגור וממוזג, הרי שקניון ירושלים, הידוע גם כקניון מלחה, הוא המקום עבורכם. זהו הקניון הגדול ביותר בירושלים וסביבתה, כאשר בין יתרונותיו הרבים של הקניון עומדת קרבתו לעוד אטרקציות ירושלמיות רבות, בהן גן החיות התנ"כי, פארק האיילים ואקווריום ישראל.

 

 

 

ירושלים אטרקציות השכרת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד