י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
חוגגים את סיום הצום

ירושלים: העובדים הוזמנו לערב במסעדת טריפות; החרדים זועמים

בשם הדו קיום, עיריית ירושלים יזמה אירוע במסעדת טריפות לציון סוף צום הרמדאן והזמינה אליו את עובדי העירייה. חברי מועצת העיר החרדים שלחו מכתב בהול לראש העירייה משה לאון בדרישה שיבטל את האירוע המתוכנן • "מהיום והלאה לשתף את מחזיקי התיקים בכל אירוע מתוכנן"

ירושלים: העובדים הוזמנו לערב במסעדת טריפות; החרדים זועמים
מוסלמים בחודש הרמדאן צילום: Sliman Khader/Flash90

חברי מועצת העיר החרדים בירושלים זועמים על כך, שעובדים מהעירייה הוזמנו למסעדת טריפות כדי לציין את יציאתו של צום הרמדאן, והם פונים בדרישה דחופה לראש העירייה ליאון שיבטל האירוע.

בפנייה שהעבירו ללשכתו של ראש עיריית ירושלים משה ליאון, כתבו חברי מועצת העיר צביקה אסולין ויהונתן יוסף: "קיבלנו הערב בתדהמה ובזעזוע את ההודעה המצ"ב כי עובדי החטיבה לקידום נוער הוזמנו לאירוע במסעדת טריפה".

"כיהודים שומרי תורה ומצוות איננו יכולים להיות שותפים ליוזמה שכזו וחומרת הדברים עולה שבעתיים לאחר שטוענים לנו השכם והערב ש"אין תקציב" לפעילות עבור בני נוער בסיכון אותה מבקשים מחזיקי התיקים", הוסיפו וציינו חברי המועצה בפני ליאון.

את הפנייה סיים יוסף וביקש מליאון "כמחזיק תיק קידום נוער, אני מבקש בדחיפות להורות עוד הערב לראשי המחלקה לבטל את האירוע ומהיום והלאה לשתף את מחזיקי התיקים בכל אירוע מתוכנן".

משה ליאון עיריית ירושלים רמדאן טריפות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד