י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

פייפאל השיקה שירות תשלומים באמצעות סמארטפונים

PayPal Here, שזמין בינתיים לאייפון בלבד, כולל אפליקציה חינמית וקורא כרטיסי אשראי זעיר • בנוסף לסליקת כרטיסים באמצעות הקורא, יכולים סוחרים לסרוק כרטיסים וצ'קים עם מצלמת הטלפון או להזין נתונים ידנית

  • כ"ד אדר התשע"ב
צילום: בלומברג
צילום: בלומברג

PayPal Here, שירות חדש של חברת התשלומים פייפאל, מיועד לעסקים קטנים וספקים. הוא מאפשר לספקים העברת תשלומים בדרכים מגוונות, כולל צ'קים וכרטיסי אשראי תוך שימוש במכשיר הסלולרי שלהם. השירות החדש שחשפה פייפאל אתמול (ה') כולל אפליקציה חינמית וקורא כרטיסים מוצפן וזעיר, המאפשר למוכרים שברשותם אייפון (ובהמשך גם מכשירי אנדרואיד) לבצע חיוב.

סוחרים יכולים לאשר תשלומים על-ידי העברת הכרטיס בקורא, סריקת כרטיסים וצ'קים באמצעות מצלמת הטלפון או הזנת מספר הכרטיס באופן ידני באפליקציה. בנוסף, באפשרותם לשלוח חשבוניות ומסמך המפרט את תנאי העסקה וכן לקבל תשלומי פייפאל רגילים דרך האפליקציה. עם זאת, האפשרות להעברת חיובים בצ'ק זמינה בארה"ב בלבד.

גרסה של קורא הכרטיסים ואפליקציית המסחר לאייפון זמינה החל מאתמול לשווקים נבחרים בתוך ארה"ב, קנדה, אוסטרליה והונג קונג, וזמינותו הכוללת של השירות במדינות אלה צפוי באפריל. עד אז, מתכננת פייפאל להשיק גרסת אנדרואיד של האפליקציה. לדבריה, היא תכריז בקרוב על זמינות השירות במדינות נוספות.

סוחרים משלמים שיעור אחיד של 2.7% עבור סליקת כרטיסים והעברת תשלומי פייפאל, בעוד קריאת צ'קים נעשית ללא חיוב. סריקת כרטיסי אשראי והזנת מספר הכרטיס ידנית יחויבו בתשלום נוסף. סוחרים שישתמשו בשירות PayPal Here יקבלו גם כרטיס עסקי שיקנה להם גישה לכסף ולהחזרים בשיעור של 1% עבור רכישות.

עם השירות החדש, פייאפל תתחרה עם מערכות תשלומים סלולריים של ספקיות כמו Square ו-Intuit. ההבדל העיקרי בין PayPal Here לשירותים מתחרים המיועדים לעסקים קטנים הוא בכך שמקורו בחברה בעלת מוניטין בתעשיית התשלומים המקוונים, עם יותר מ-100 מיליון לקוחות ברחבי העולם, כתב דיוויד מרקוס, סגן נשיא בתחום המובייל בבלוג של החברה.

"עם PayPal Here, ביכולתנו לשמש כשירות כולל (one-stop shop) לעסקים קטנים ברשת ומחוצה לה", כתב מרקוס. סוחרים יכולים להוריד את האפליקציה של PayPal Here, להירשם לשירות ולהתחיל לקבל תשלומים באופן מיידי. הכסף ייכנס ישירות לחשבון הפייפאל שלהם, בין אם המכירה נעשתה ברשת, בסלולר או דרך השירות החדש, אמרה החברה.
אייפון גלקסי תשלום פאיפאל אשראי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד