ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"עיניו היו פרועות"

הנהג הפלסטיני העיף את הנוסעות היהודיות

שתי נוסעות יהודיות עלו למונית של חברת אובר בלוס אנג'לס, כאשר הנהג, ממוצא פלסטיני, שמע שהן חזרו מחגיגות יום העצמאות בישראל, זרק אותן מיד מהמונית • "אובר אינה סובלת כל צורה של אפליה, מה שתואר הוא נורא"

הנהג הפלסטיני העיף את הנוסעות היהודיות
אובר uber צילום: רויטרס

נהג מונית ממוצא פלסטיני של חברת 'אובר' בלוס אנג'לס - קליפורניה, זרק מהמונית שלו שתי נשים יהודיות, לאחר שנודע לו שהן חזרו מחגיגות יום העצמאות של מדינת ישראל.

האירוע אירע ב -19 במאי, ורק היום פורסם בארצות הברית, בעיתון "לוס אנג'לס ג'ואיש ג'ורנל".

הנהג, ששמו מוסטפא, שאל את הנשים מהיכן הן הגיעו, לאחר שהן התיישבו במושב האחורי, בתחילה הנשים סירבו לומר, אך לבסוף התרצו וסיפרו לו שחזרו מחגיגות יום העצמאות במדינת ישראל. 

הנהג מוסטפה הוריד את הנוסעות בעקבות מה ששמע מהן: "הוא התחיל לצחוק והוא הסתכל לנו בעיניים והוא אמר, אתן צריכות לצאת מהמכונית שלי, אני פלסטיני". כך אמרה אחת הנשים. האישה הוסיפה כי היא משתמשת מדי יום במונית של 'אובר' וזה היה הפעם הראשונה שהיא אי פעם התבקשה לעזוב מכונית.

האישה השנייה, שהשתמשה בשם בדוי רחל, אמרה לעיתון כי "יכולתי לראות את עיניו במראה, והן פשוט הסתחררו, עיניו היו פרועות, השתוללו, וזה מה שהפחיד אותי".

הנשים שלחו מיד מייל לחברת 'אובר' וקיבלו תשובה אוטומטית: "מצטערים שהייתה לכן החוויה הזאת, אתן לא תחויבו עבור הנסיעה".

העיתון היהודי 'לוס אנג'לס ג'ואיש ג'ורנל פנה לחברת 'אובר' שתבדוק את התלונה, ומטעם החברה נמסר לעיתון כי הנהג הוסר מהאפליקציה של החברה. "אובר אינה סובלת כל צורה של אפליה, מה שתואר הוא נורא".

לוס אנג'לס קליפורניה אובר אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד