י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
זכה להשתתף בחתונת בנו הבכור

טרגדיה בשיכון ה': האברך הרב יצחק גורי הלך לעולמו

הלך לעולמו בדמי ימיו האברך החשוב הרב יצחק גורי זצ"ל, מדמויות ההוד של שכונת שיכון ה' בבני ברק והוא בן 47 • השתתף בחתונת בנו הבכור שהוקדמה לערב חג הפסח עקב מצבו

טרגדיה בשיכון ה': האברך הרב יצחק גורי הלך לעולמו
הרב יצחק גורי זצ"ל צילום: שוקי לרר

ברוך דיין האמת: הלך לעולמו לאחר ייסורים קשים ומרים איש החסד הרב יצחק גורי זצ"ל, מפארי התושבים בשכונת שיכון ה' בבני ברק לאחר שחלה במחלה הקשה ל"ע בשנתיים האחרונות והוא בן 47 בפטירתו.

המנוח ז"ל נולד בשכונת שיכון ה' בבני ברק לאביו הרב אברהם גורי. בבחרותו למד בישיבת מודז'יץ והיה מקושר בלב ונפש לחצר החסידות ולאדמו"ר בעל ה'נחלת דן' ממודז'יץ זצ"ל ויבלחט"א האדמו"ר שליט"א. 

היה איש חסד מפורסם בשכונה וקשר מיוחד היה לו עם רבה של השכונה, הגאון רבי מרדכי בונים זילברברג, עמו היה בקשר תמידי והיה ממתפללי בית מדרשו.

חברו הטוב, הצלם שוקי לרר, שהיה שכנו בשכונת שיכון ה' מספר ל'בחדרי חרדים': "היה איש חכם, יודע ספר שרבים נהנו ממנו עצה ותושיה. היה עובד את השם מבוקר ועד ערב, הוא היה משמש כבעל קורא בבית הכנסת הגדול בשכונה במנין הראשון, היה איש טוב לב שכל חייו רק רצה לעזור לזולת". 

הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי' ושלושה ילדים. בנו בכורו אבינועם היה אמור להתחתן הערב, והחתונה מפאת מצבו של המנוח הוקדמה לערב חג הפסח האחרון והמנוח זכה להוביל את בנו לחופה. 

מסע הלוויה בשעה 16.30 מביתו ברחוב קלישר 11 בשכונת שיכון ה' בבני ברק דרך בית הכנסת הגדול ברחוב זבולון המר להר המנוחות בירושלים שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

עם יבלחט"א הרבי ממודז'יץ. צילום: באדיבות המצלם

הלוויה שיכון ה'

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד