י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מה עומד מאחורי 'חלום יפה'?

כשאברהם פריד הגיע בהפתעה להתוועדות חסידית • האזינו

השבוע, הופתעו עובדי תחנת הרדיו 'קול ברמה' לגלות, כי בפתח עומד לא אחר מאשר גדול הזמר החסידי הזמר אברהם פריד • הוא הוזמן לתכנית 'חידודון' בהגשת שר השמחה עמי מימון, להתוועדות חסידית מרגשת, וכדי לדבר על שיריו ועל חייו

כשאברהם פריד הגיע בהפתעה להתוועדות חסידית  • האזינו
פריד בהתוועדות צילום: באדיבות המצלם

השבוע, הופתעו עובדי תחנת הרדיו 'קול ברמה' לגלות, כי בפתח עומד לא אחר מאשר גדול הזמר החסידי הזמר אברהם פריד. הוא הוזמן לתכנית 'חידודון' בהגשת שר השמחה עמי מימון, להתוועדות חסידית לכבוד חודש אלול, וכדי לדבר על שיריו ועל חייו.

בראיון ארוך ומקיף, סיפר פריד על תחילת דרכו במוזיקה, ועל חייו המוסיקלים. כמו גם סיפר פריד על הקשר שלו לרבי מליובאוויטש, ועל חיי החסידות.

אברהם פריד ועמי מימון בהתוועדות המרגשת באולפן

רוב התכנית נסובה על חסידות חב"ד, אליה משתייכים מימון ופריד. והשיחה ביניהם הועמקה לנושאי גאולה ומשיח, הציפייה לגאולה, בית המקדש השלישי, ועל הולדת השיר 'חלום יפה' שכולו נסוב על חלום שחלם פריד.

בתכנית נשאלו פריד ומנהלו, על ראשי התיבות של החודש אליו אנו מתקרבים - חודש אלול. והם חמישה במספר, כך ע"פ שיחתו של הרבי מליובאוויטש.

במהלך התכנית, שאל פריד את המאזינים חידות, וסיפר על חייו ועל בניית שיריו. המנהל שלו, המלחין והמעבד יובל סטופל, שהגיע עם פריד לאולפן, סיפר אף הוא על הרבה שעות של מוזיקה עם גדול הזמר, ועל לחניו ושיריו שיצאו לאור ע"י פריד.

האזינו לתכנית המרגשת:

 

 

עמי מימון התוועדות חסידית אברהם פריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד