ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מגוון תכניות ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית

מגדל מסע עולמי הוא הפתרון המושלם לקראת נסיעה לחו"ל. הביטוח שיעניק לך את ההגנה הטובה והמתאימה ביותר לפי צרכיך וטעמך

מגוון תכניות ביטוח נסיעות לחו"ל בהתאמה אישית
פלאש90





מתכנן לטוס לחו"ל? ביטוח נסיעות לחו"ל הוא מוצר שאתה חייב לוודא שיש לך. למעלה מ-90% מהנוסעים לחו"ל עושים ביטוח טרם יציאתם מהארץ. אם עד היום רכשת את ביטוח הנסיעות דרך סוכנויות הנסיעות, גופי האשראי וקופות החולים - בקרוב תצטרך לשלם עמלות גבוהות בגין תיווך ולכן משתלם הרבה יותר לעשות את ביטוח הנסיעות לחו"ל דרך סוכן הביטוח שלך, או ישירות בחברת מגדל, בטלפון 8776* או באתר מגדל או באתר מגדל www.migdal.co.il וכך לחסוך כסף רב.

ביטוח נסיעות לחו"ל נועד להגן על המבוטח בפני אירוע לא צפוי כמו מחלה או תאונה בחו"ל, או אובדן או גניבה של המטען האישי. עלות הטיפול הרפואי בחו"ל יכולה להסתכם בעשרות ואפילו מאות אלפי דולרים ועלול להפוך כל חופשה חלומית לקטסטרופה כלכלית וסיוט בירוקרטי. במגדל, הביטוח נמכר במס' מסלולים, המותאמים לאופי הנסיעה והחופשה ולמצבו הרפואי של המבוטח. מסלולי ביטוח אלו נבדלים בסכומי הביטוח לכיסויים השונים וניתן להוסיף להם הרחבות הנותנות מענה לצרכים השונים של הנוסעים לחו"ל לרבות כיסוי להחמרות במחלות קיימות, הריון, ספורט חורף, אובדן או נזק למחשב נייד או טלפון סלולרי ועוד.

מגדל מסע עולמי הוא הפתרון המושלם עבורך לקראת הנסיעה הבאה שלך לחו"ל. הביטוח יעניק לך את ההגנה הטובה והמתאימה ביותר לפי צרכיך וטעמך.

ביטוח נסיעות הוא מוצר חיוני אמיתי, שבלא מעט מקרים מציל חיים - פשוטו כמשמעו, מצמצם נזקים רפואיים ומונע נזק כספי ניכר במקרה של אירוע ביטוחי חמור בחו"ל בין אם משובר בנסיעת עסקים ובין אם מדובר בנסיעה משפחתית. מגדל מסע עולמי הוא מוצר מצוין, הן ברמת הכיסוי והן ברמת המחיר, שמציע פתרונות לכל סוגי המטיילים - החל ממטייל שנוסע לטיולים ממושכים, שאולי חלילה יקלע לקושי ויידרש לאיתור וחילוץ; מוצרים לנסיעות רגילות - נופש ונסיעות עסקיות קצרות; ביטוח לנוסעים חולים, עם אפשרות כיסוי להחמרה במצב רפואי קיים; המוצרים שלנו מתאימים לילדים ולמבוגרים כאחד.

למילוי פרטים לטובת רכישה לחץ כאן >>

לקבלת מידע נוסף על ביטוח נסיעות לחו"ל לחץ כאן >>
מגדל מסע עולמי ביטוח נסיעות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד