י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
כשהוא אוחז במצ'טה

נחשפו פוסטים אנטישמיים של הרוצח מג'רזי

הליגה נגד השמצה מדווח, כי אחד מצמד היורים בטבח בשבוע שעבר בג'רזי סיטי, פרסם פוסטים ברשת בעלי גוון אנטישמי, הכוללים השמצות ושנאה יוקדת נגד יהודים

נחשפו פוסטים אנטישמיים של הרוצח מג'רזי
הרוצח מג'רזי סיטי צילום: מתוך הרשת

ארגון 'הליגה נגד השמצה' הצהיר, כי חשף עמוד פייסבוק שהיה שייך לדיוויד אנדרסון, אחד משני היורים שרצחו בשבוע שעבר שוטר, שני חרדים, ועובד לא יהודי בסופרמרקט הכשר בג'רזי סיטי. 

בין היתר, אנדרסון כתב בפייסבוק כי היהודים הם "נאצים". ושיתף תמונות של יהודים עם פסוקי כפירה שונים. "אני יודע שזה חילול הקודש, הם אמרו שהם יהודים, אבל הם אינם, הם בית הכנסת של השטן." כתב אנדרסון.

אנדרסון גם כתב כי יהודים הקימו את מדינת ישראל "כניסיון לגרום לנו להאמין שהם היהודים עליהם התנ"ך מדבר".

פוסטים אחרים הראו את שנאתו לאנשים לבנים, למשטרה ולזכויות של מיעוטים שונים.

הארגון פרסם, כי "יש דפוס מובהק ובלתי ניתן להכחשה של רטוריקה ארסית המעידה על עוינות עמוקה ועל נטייה לאלימות כלפי אויביו כביכול - עם ישראל."

הוא פרסם תמונה של עצמו כשהוא אוחז במצ'טה, עם איומים שונים נגד יהודים. הוא טען, כי היהודים אחראים לרצח של גברים שחורים, מכיוון ש"המשטרה היא עכשיו בשליטת היהודים". הוא גם תקף אנשי עסקים יהודים, וטען שהם לוקחים כסף מהקהילה השחורה.

הרוצח דיוויד אנדרסון אוחז בשופר ומצ'טה. צילום: מתוך הרשת

שנאתו ליהודים היתה עמוקה, עד כי הובילה אותו לתקוף את האנטישמי הידוע לשמצה, לואי פרחאן, כאשר האחרון הצטלם עם שני נציגים של הכת הקיצונית נטורי קרתא. אנדרסון פרסם מחדש תצלום של שלושת הגברים וכתב "פרחאן ויהודים מזויפים, אה, אני מריח חולדה".

 

אנטישמיות ג'רזי סיטי ניו ג'רזי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד