י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

פרפקט משיקה: 'עראק' מובחר מתמציות טבעיות

"עראק אור עקיבא" מיוצר על בסיס זן מובחר של אניס בתהליך מסורתי עתיק יומין ובכשרות מהודרת של בד"ץ 'חוג חתם סופר'. ניתן להשיג בבקבוקים בגודל 700 מ"ל בחנויות היין וברשתות השיווק

פרפקט משיקה: 'עראק' מובחר מתמציות טבעיות

"וודקה פרפקט" יצרנית אלכוהול האיכות בכשרות מהדרין מציגה: "עראק אור עקיבא", המיוצר על בסיס זן מובחר של אניס: אניס כוכב או אניס זהב, ומבוסס על תמציות טבעיות המופקות משומר וטימין.

בעולם כולו זוכים משקאות האלכוהול על בסיס אניס לפופולאריות רבה, כשבראשם משקה האניס הרשמי של העולם הערבי - העראק. חרף העובדה שדבק בו דימוי עממי ואפילו זול, מדובר במשקה משובח אשר רזי תהליך הייצור שלו הם מסורת עתיקת יומין של מאות שנים. עראק איכותי מזוקק בדרך-כלל שלוש פעמים, בשיטת הזיקוק הדודי ובמזקקת סיר. למרות טעמו המתקתק, לאחר תהליך הזיקוק אין מוסיפים לו סוכר, כך שמדובר במשקה "יבש" לחלוטין. תהליך סחיטת השמנים מצמח האניס מתבצע באמצעות הכנסת פירות האניס או זרעי הכוכב ללחץ אדים גבוה. בחום הרב מתחילים הפירות והזרעים "להזיע" והשמנים מטפטפים מתוכם. ואכן, פירוש המילה "עראק" בערבית הוא זיעה.

'עראק אור עקיבא' מיוצר בתהליך מסורתי עתיק יומין מזן מובחר של אניס ותמציות טבעיות ומצטיין בזיקוק רב, טעם אנין ובארומה עדינה ייחודית. 'עראק אור עקיבא' מתאים במיוחד כבסיס למגוון עשיר של קוקטיילים, כשהוא נמזג היטב כמעט עם כל משקה קל, כגון שילוב מרענן עם מיץ אשכוליות אדומות ונענע, היוצר משקה עוקצני בניחוח ים תיכוני. בחברת 'פרפקט' שחרטה על דגלה את בשורת הכשרות בשוק האלכוהול העולמי, מציינים בסיפוק את תנופת העשייה המבורכת לציבור צרכני המהדרין לצד איכות גבוהה וטעם. את סדרת 'עראק אור עקיבא' ניתן להשיג בגודל של 700 מ"ל בחנויות היין וברשתות השיווק המובחרות ובכשרות מהודרת של בד"ץ 'חוג חתם סופר'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד