י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ספר חדש: דוד המלך ועוצמת התהלים

הספר מכיל חמישה חלקים: עוצמת התהלים, ספר התהלים מפוסק ומחולק, ייסורי דוד המלך, דוד מלך ישראל וסיפור חייו ומהו המקור למגן דוד. כל המקורות לכתיבת הספר הם יהודיים מקוריים ועל פי מסורת ישראל

ספר חדש: דוד המלך ועוצמת התהלים

ספר ייחודי שיצא לא מכבר, המכיל חומר רב בנושא המרתק של דוד המלך, סיפור חייו, ייסוריו ויצירתו הרוחנית - ספר התהלים. הספר מביא תחת קורת גג אחת מידע רב ומגוון, שעד היום היה מפוזר מעט מעט בספרים רבים. הספר הוא אוסף של חומר רב שלוקט מעשרות מקורות יהודיים ומאפשר לנו לקבל תמונה שלמה ומקיפה על דוד המלך והתקופה.

יחד עם הספר הועלה לאינטרנט האתר, המבוסס על הספר, ומכיל את כל החומר הנמצא בו. האתר כולו מיועד לזיכוי הרבים ומותר לגלוש בו ולהשתמש בחומר כאשר השימוש אינו למטרת רווח.

בספר (ובאתר) חמישה חלקים:
1. עוצמת התהלים
2. ספר התהלים באותיות גדולות, מפוסק ומחולק לקריאה לפי 5 ימים, שבוע, חודש.
3. ייסורי דוד המלך
4. דוד מלך ישראל וסיפור חייו (מרגע לידתו ועד רגע פטירתו)
5. מהו המקור למגן דוד

דוד המלך ועוצמת התהלים – מתאים לכל גווני הקשת בחברה ומדבר אל כולם. זה נושא עם קונצנזוס בכל החברה היהודית, גם חילונים קוראים תהלים, ושמים ספר תהלים לשמירה בצבא, בנסיעות, טיסות, בעת שמחה ובעת מכאוב. בכל העולם מכירים את דוד המלך שחי לפני כ-3000 שנה. בכל העמים והשפות קוראים לאנשים בשם דוד (דֵוִיד, דָאוּד...).

דוד מלך ישראל ענק הרוח משכמו ומעלה, הגדול במלכי ישראל, אשר מָלַךְ בירושלים על כל ישראל לפני כ-3,000 שנה, מלמד אותנו המון. בין היתר: על הפוטנציאל האדיר הגלום באדם אשר חי רק 70 שנה, לתרום ולהשפיע במשך חייו הקצרים על דורו, ולהטביע את חותמו על כל ההיסטוריה האנושית במשך אלפי שנים ועד עולם. דוד המלך בעל רוח הקודש, נעים זמירות ישראל, חיבר את התהלים ברגישות עצומה, היה גם מלך וגם משורר אמיתי, גם שופט וראש הסנהדרין, מנהיג מדיני וגם רוחני, אך גם מצביא וגיבור מלחמה העשוי ללא חת, אשר יצא לקרבות בראש חילותיו ונלחם באוייבים כארי באומץ וגבורה עילאית.

כל המקורות לכתיבת הספר הם יהודיים מקוריים ועל פי מסורת ישראל.

מחברת הספר היא שולמית גד, אישה יראת שמים, שחזרה בתשובה לפני כ-15 שנה, ומאז ידועה בחברה החרדית (אמא של גליה). עובדת עם רבנים גדולים מבני ברק ומירושלים על הוצאה לאור של כתביהם והרצאותיהם. ילידת ישראל, שרתה בצה"ל שרות צבאי מלא. עבדה במשרד החינוך כמורה לחינוך מיוחד 33 שנים שנים. בוגרת תואר ראשון בחינוך וקרימינולוגיה באוניברסיטת בר אילן ולמדה חינוך לתואר שני באוניברסיטה העברית בירושלים, בבית הספר לחינוך בהר הצופים.

הספר מעוצב נאה ומכובד, ומחזיק 726 עמודים. הספר מתאים להעניקו כמתנה לאהוביכם וגם לעצמכם, לארוע חגיגי, לחגיגת בר או בת מצווה, או מסיבת סיום בית ספר, לבוגרי קורסים, ועדי עובדים ועוד. היתרון של הספר על האתר, שאפשר לעיין בו גם בשבתות וחגים, או בנסיעות, דהיינו בכל זמן ומקום שלא ניתן להשתמש באינטרנט. אפשר כמובן להזמין את הספר באמצעות האתר.

קישורים:
לאתר הספר
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד