י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אין תמימה כתורה אין תומכה כישראל: ישראל אדרי • להאזנה

ערב שמחת תורה, כשצלילי שמחות בית השואבה מזכירים לנו כי הם הינם בסך הכל הכנה לשמחה הגדולה בשמחת תורה ובשמיני עצרת, מגיש לנו ישראל אדרי את שירו החדש: 'מפי קל יבורך כל ישראל'

שיתוף פעולה: ישראל אדרי ותומר כהן
שיתוף פעולה: ישראל אדרי ותומר כהן

הזמר ישראל אדרי החל את דרכו המוסיקלית בתור ילד כסולן במקהלת הילדים המיתולוגית "פרחי ירושלים", וכבר אז סומן כהבטחה הגדולה בשמי המוסיקה הים-תיכונית הדתית, עם השיר "קזבלנקה", שהפך ללהיט היסטרי. מאז הספיק אדרי להנפיק להיטים רבים, ביניהם "אני פוסע", "אנחנו נתגבר", "תנני בדרכך", "עוד תשמע", ועוד רבים וטובים.

החזן והפייטן יוסי אלמליח, בעל יכולות ווקאליות נדירות, נחשב לבקי גדול ומהבולטים בתחום השירה והפיוט על-פי מסורת יהדות מרוקו, והמוסיקה האנדלוסית על גווניה השונים, משמש כסולן התזמורת "אנדלוסלאם", הופיע בכל רחבי הארץ ואף מחוצה לה עם התזמורת האנדלוסית.

המפגש המוסיקלי של השניים נוצר במסגרת המופעים של התזמורת האנדלוסית, ומן הרגע הראשון נוצר חיבור מוסיקלי מיוחד של קולות, סגנונות וטעמים מוסיקליים, אשר יצרו קוקטייל מוסיקלי ייחודי.

הדרישה של הקהל למופעים הולידה אלבום משותף, בהשתתפות טובי המוסיקאים והנגנים, שבימים אלו מסתיימת העבודה עליו, ואשר ייצא בזמן הקרוב לחנויות המוסיקה.

לקראת חג שמחת תורה מוגש בפניכם שיר מתוך האלבום - "מפי אל" המסורתי בלחן חדש ויפהפה ובעיבוד חדשני.




תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד