י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

M.B.D מציג: כך השתלטתי על תחנות הרדיו

מרדכי בן דוד, ששהה בישראל במהלך השבוע שעבר, הוקלט לשני ראיונות שונים שישודרו בו-זמנית במוצ"ש הקרוב: ברדיו 'קול חי' מהשעה 21:00, וב'קול ברמה', מהשעה 22:00 • זפזפו

מרדכי בן דוד עם יוסי איזנטל
מרדכי בן דוד עם יוסי איזנטל

מרדכי בן דוד אצל דוד חכם בקול ברמהצילום: מרדכי בן דוד אצל דוד חכם בקול ברמה
מרדכי בן דוד אצל דוד חכם בקול ברמה

מרדכי בן דוד שהה בשבוע שעבר בישראל, והשתתף בשמחת ידידו מנחם טוקר שהכניס את בנו בבריתו של אברהם אבינו, ואף 'הופיע' במהלך סעודת המצווה. במהלך הברית שוחחו עימו שדרני 'קול ברמה' והזמינו את גדול הזמר החסידי MBD לבוא ולהתארח בתוכניתו של דוד חכם - 'מלווה מלכה' - המשודרת בכל שבוע בין השעות 01:00-22:00.

ר' מרדכי נענה על אתר וכבר באותו הערב נפגשו באולפנים החדישים של 'קול ברמה' לשיחה בשש עינים: MBD, דוד חכם ואבי מימרן. שיחה בת כשעתיים בה עברו צמד השדרים עם מרדכי בן דוד על אלבומו החדש 'כולם אהובים' וגלשו לפרט בעניין אודות 3 עשורים ויותר של מוסיקה יהודית איכותית מבית היוצר של ר' מרדכי.

בסיום הראיון ב'קול ברמה' מיהר ר' מרדכי לבקר באולפני רדיו קול חי השוכנים בקרבת מקום אף הם, את חבריו משכבר הימים יוסי גיל ויוסי איזנטל ששידר אותה שעה את אחת מהתוכניות המקדימות של 'מצעד העשור' . לאחר ביקור קצרצר אצה הדרך לMBD והוא יצא לבקר במעוניהם של שניים מגדולי ישראל.

למחרת ביום חמישי, מייד לאחר שידור החלק הראשון של 'מצעד העשור' התיישב ר' מרדכי למול צמד היוסלא'ך לשיחה ארוכה בה סיקרו יחדיו את פועלו של MBD במוסיקה היהודית למעלה משנות דור בפריסה מדוקדקות כשהם מתעכבים על תחנות שונות בפריסת השנים ופורטים לפרוטות אלבום אחר אלבום עד לאלבומו החדש 'כולם אהובים'. שיחתם שארכה למעלה משלוש שעות תשודר גם היא במוצ"ש הקרוב במסגרת התוכנית מוצ"ש מוסיקאלי עם יוסי איזנטל בין השעות 21:00-01:00

אז הכינו את השלטים והתכוננו ל'זפזפ'. מוצ"ש הקרוב החל מהשעה 21:00 ברדיו 'קול חי' ומהשעה 22:00 ב'קול ברמה' .
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד