י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

Mekimi פתחה חנות חדשה בקניון מלחה

ענקית הביגוד לנשים פותחת את הסניף העשירי, בדיוק בשנה בה היא חוגגת עשור לקיומה. במקביל הוציאה החברה את קטלוג מרהיב ומושקע קולקציית סתיו חורף 2009

Mekimi פתחה חנות חדשה בקניון מלחה

בימים אלה ניכרת תכונה והתרגשות בין חנויות מקימי, החנות העשירית המושקת היום, היא בהחלט סיבה קטנה לחגיגה. אם לפני שנתיים נראה היה שמדובר בעוד "עסק" לביגוד, כעת ב"ה, אפשר לקבוע בוודאות – ציבור הנשים בישראל התחבר ל Mekimi אוהב את הקולקציה ונהנה מרמת מחירים הוגנת, שירות מעולה וחווית קניה יוצאת דופן. רשת האופנה לנשים וצעירות, הציבה לעצמה מספר מטרות חשובות: לאפשר למי שרוצה להתלבש בצניעות ובחן ולעשות זאת מבלי לקפח את מגמות האופנה הכי מעודכנות, לשמש כמובילה אופנתית המביאה ללקוחות את המענה הנכון לכל שעות היום, ולכל עונה ועונה.

אם צריך לאפיין את הסגנון של Mekimi, הרי שהקו השולט הוא אופנה בעלת אמירה ייחודית אישית המגיעה ממקום של ביטוי עצמי ומקוריות ומאד אופנתית. למעשה, הטרנד מורכב משילובים של מוצרים בסגנונות שונים. שי-לי הלאלי כהן, מעצבת הבית של מקימי, ביססה את הקולקציה על המגמות המכתיבות את סדר היום האופנתי.

בנוסף לכך, מקימי מציגה את קטלוג קולקציית סתיו חורף 2009: הקטלוג המרהיב והמושקע שלנו מיועד לנשים בלבד. הוא מציג גישה פשוטה אך גדולה – האפשרות לשלב ולהתאים בגדים שיכולים לשמש בימים חגיגיים ובסתם יום של חול. החוברת המהודרת מציעה דרכים להתאים סטים שלמים, לשלב בהם את אביזרי העזר המעוצבים, להוסיף כובע ו/או מטפחת ולסיים בכך את הצורך בחיפושים מתישים, לפתוח בפני הלקוחה את המדפים ובעיקר את האפשרויות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד