י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

של מי הלהקה? • הבהרה

לפני כשבוע פירסמנו כאן בחשיפה ראשונית כי שלמה רוזנשטיין עומד מאחורי הקמת הרכב מסויקאלי חדש. אלא שדברים שהובאו בגוף הכתבה לא הובנו כהלכה, ועל כן הגיעה שעת הבהרה

מי ינגן ומי יוביל?
מי ינגן ומי יוביל?

בשבוע שעבר פירסמנו כאן במדור כתבה החושפת דבר קיומו של הרכב מוסיקאלי חדש, כשהעומד בראשו הוא שלמה רוזנשטיין, בגוף הכתבה צוטטו גורמים בתעשיית המוסיקה שטענו, כי מאחורי ההרכב החדש עומד לא אחר מאשר יוחי בריסקמן.

למרות הדברים הנ"ל, נודע למערכת האתר כי יוחי בריסקמן ראה בהזכרת הציטוטים הנ"ל פגיעה אישית מכוונת, מאחר ולדבריו אין ולא היה לו מעולם כל קשר שהוא להרכב המדובר, ולא לאף הרכב מוסיקאלי אחר בארץ ישראל.

גורמים בסביבתו של יוחי בריסקמן עימם שוחחתי טענו, כי יוחי מרגיש שהדברים נכתבו מתוך מגמה שאינה עולה בקנה אחד עם אהבה או אהדה אליו.

אשר על כן באתי בדברי אלו להבהיר בצורה שאינה משתמעת לשני פנים: את עבודתו המוסיקאלית של יוחי בריסקמן אני מלווה בהערצה, שאינה סמויה, עוד מראשית הימים בהם עיבד את'המשוררים' ו'השיבה לי' של חצה"ק סקולען.

אין ולא היתה כוונה חלילה לפגוע במאנדהו בכל הנאמר בכתבה הנ"ל, ואדרבה הדברים נוסחו בצורה המסבירה פנים לכל אחד מהמוזכרים בה בגלוי או ברמז.

ערוץ המוסיקה של 'בחדרי חרדים' ימשיך ויעדכן בכל החדש והמתחדש בעולם המוסיקה היהודית, תוך שמירה והקפדה שלא לפגוע בזולת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד