י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אפל חשפה את ה'אייפד' • וידאו

מהפכה חדשה מבית אפל? או יחסי ציבור מנופחים סביב מוצר בינוני? זו השאלה שנשאלת סביב המוצר החדש מבית אפל ה'אייפד' • מנכ"ל אפל: "מדובר במוצר הטוב ביותר שעשיתי בחיי"

האייפד. צילום:  אפל
האייפד. צילום: אפל

שבועות של הייפ תקשורתי, שגם צרכני החדשות הטכנופוביים ביותר, לא יכלו להתעלם מנו, הגיעה הערב הרגע הגדול של סטיב ג'ונס, מנכ"ל חברת אפל שהציג לעולם את המוצר החדש מבית אפל ה- iPad.

אפל שהביאה לחיינו את המק ואת האייפון, מוצרים שיצרו מהפכה בעולם המחשוב והסלולר, מתיימרת לחולל מהפכה גם בתחום קוראי הספרים האלקטרונים. וככזה אחד מייעודיו העיקריים הוא קורא ספרים אלקטרוני שיתחרה בקינדל של אמזון ובסוני רידר, כולל מסך מגע, חיבור לאינטרנט ונגן מוסיקה. "אייפד מציע את חוויית הגלישה הטובה ביותר", אמר הערב ג'ובס.

משקלו של אייפד הוא 680 גרם בלבד, ומסך מגע בצבע מלא (בניגוד לקינדל השחור-לבן), בגודל 9.7 אינץ' (24.6 ס"מ). דגמים שונים של אייפד מציעים זיכרון של 16, 32 או 64 ג'יגה בייט, ואורך חיי הסוללה של המכשיר הוא עשר שעות. למכשיר קישורית סלולר דור 3 בנוסף לבלוטות' ו-WiFi.

המכשיר שיעלה בין 500 ל-890 דולרים, נראה כמו אייפון גדול, למרות שלדברי ג'ובס "מדובר במכשיר הרבה יותר אינטימי ממחשב נייד ובעל יכולות הרבה יותר גדולות מאלו של טלפון חכם"

למרות הזמן המועט שעבר מאז חשיפתו של האיפאד, נשמעים בקרב קהילת חובבי הטכנולוגיה קולות מאוכזבים, הטוענים כי הבאזז שיצרה אפל מיותר ביחס למוצר שנחשף בסופו של דבר.

ייחודיות נוספת הקיימת במוצר, היא העובדה שלראשונה פיתחה אפל, מעבד מתוצרתה ואינה מסתמכת בו על מעבדים מתוצרת חברת השבבים הענקיות.




סטיב גונס חושף את האיפאד
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד