י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'המגיד' במצב קריטי; תתפללו!

מחלה קשה שתקפה את ר' בן ציון המגיד בשנה האחרונה, הביאה לאשפוזו במוצאי שבת האחרון כשהוא מחוסר הכרה • תלמידיו הרבים זועקים ממיטת חוליו ב'מעיני הישועה', התפללו: רבי בן ציון בן מרים

רבי בן ציון המגיד עם חברון גרנביץ'. צילום: מנדי אור
רבי בן ציון המגיד עם חברון גרנביץ'. צילום: מנדי אור

מצבו של רבי בן ציון המגיד, הולך ומחריף. במוצאי השבת אושפז בבית החולים 'מעיני הישועה', כשהוא מחוסר הכרה, ובני משפחתו מבקשים מהקהל להעתיר בתפילה עבור רבי בן ציון בן מרים.

לפני כשנה התלונן הרב על כאבי ראש טורדניים. לאחר בדיקות מקיפות, הודיעו הרופאים כי המחלה הנוראה מקננת בראשו. לאחר ניתוח ראשון, דומה היה כי הבריא, אך לפני כחודשיים הובהל שוב לחדר הניתוחים, עבר ניתוח שני ומאז שוכב בביתו מיוסר ודואב.

לפני כחודש פרסם חברון גרנביץ' בטורו באתר 'בחדרי חרדים', קריאה להצלתו של הרב. בטור הוא כתב: "תרופה אחת קיימת בעולם שתבריא את הרב: טיפול של פעמיים בחודש, בעלות של כ-100 אלף שקלים. נכון להיום הספיק הרב לעבור כשלושה טיפולים, ולשמחתנו הבדיקות הוכיחו כי הוטב מצבו. הגוף מגיב יפה לטיפול ועל פי הבטחת הרופאים, על פי דרך הטבע, אם ימשכו באופן סדיר סדרת הטיפולים הללו, רוב הסיכויים שיבריא בצורה מוחלטת.

ליבי ליבי על מורי ורבי שליט"א, על משפחתו, רעייתו וחמשת ילדיו שנאלצו להיחשף כך מעל גבי העיתונות והתקשורת, אך משפחתו, ידידיו, מכריו וצאן מרעיתו, וביניהם אנוכי, יודעים כי אם מסע התרומות להמשך הטיפול אכן יצליח והרב יבריא, הרי שפיקוח נפש דוחה הכול ובוודאי שדוחה אי נעימות ומבוכה".

אלא שלמרות ההתרמה המוצלחת, והטיפולים אותם עבר הרב, הוא אושפז כאמור, הבוקר בבית החולים, שם הוגדר מצבו כקריטי.

נא להתפלל עבור הרב בן ציון בן מרים לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל, אמן.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד