י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

יקבי בנימינה השיקו את יין היוקרה 'יהלום'

יקבי בנימינה מתקרבים לציבור החרדי: השיקו את יין היוקרה 'יהלום' במסגרת אירוע בוטיק היינות - 'חמרא טבא', פנינת יין חבויה בעיר הקודש בני ברק

יקבי בנימינה השיקו את יין היוקרה 'יהלום'



"יין טוב מתחיל בכרם משובח", הסביר אילן חסון מנכ"ל יקבי בנימינה לאנשי העסקים החרדיים שהגיעו לערב ההשקה והטעימות.

הסדרה חדשה של בנימינה "אבני החושן" וקולקציית 'יהלום 2007' מסחררת מאז את עולם היין וגרמה גם בערב הזה לעניין רב אצל האנינים.

"כרמי היקב שלנו נטועים בכל רחבי הארץ, מרמת הגולן, דרך הגליל העליון (כרם בן זמרה, עלמה, עמק קדש) וגליל תחתון (אזור כפר תבור), אזור בנימינה, דרך אזור הרי ירושלים וכרמי יוסף. ליקבי בנימינה כרמים נוספים באזור גדרה, כרמים גדולים מאוד באזור לכיש, והכרם הדרומי ביותר נמצא במצפה רמון".

יוקרתי כמו אבני החושן

מתברר שביקבי בנימינה מייצרים 4 סדרות של יין: סדרת אבני החושן, בנימינה רזרב, יוגב וטבע וכן יינות מיוחדים וליקרים משובחים. בסדרת אבני החושן ניתן למצוא 6 סוגים שונים של יין הקרויים בשמותיהם של האבנים הקדושות. בבציר הנעשה עבור סדרת הפרימיום של "יקבי בנימינה" מקפיד יינן החברה על חומרי גלם איכותיים במיוחד, לשם כך עוברים אשכולות הענבים מיון ידני 'אחד אחד'. תהליך הייצור של היין סטרילי ונעשה תוך הקפדה על מקצועיות מרבית, בעת ייצור היין נעשות פעולות גרביטציה וכן יישון היין לאורך זמן במינימום פעולות מכאניות. אגב, כל יינות הסדרה נמצאים תחת השגחה מהודרת של חוג חתם סופר בני ברק.

את הערב המיוחד ארגנה וארחה חנות היין 'חמרא טבא', פנינת יין חבויה בעיר הקודש בני ברק, החנות המקצועית ביותר לממכר יין לסוגיו. בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של מותגי פרימיום, אביזרים נלווים וצוות מקצועי ואדיב ששמח לשרת ולייעץ בכל הקשור לתחום.

החיבור החזק בין יקבי בנימינה ל'חמרא טבא' טבעי ומתבקש. "הציבור למד לטעום וליהנות מיין איכותי, הוא יודע היכן למצוא אותו ואנו שמחים שיש לנו היכן להציג את המוצרים האיכותיים שלנו", מסבירים אנשי בנימינה. ואכן, בקטלוג המציג את כל היינות הנמכרים בחנות, מככבת סדרת הפרימיום המשובחת "אבני החושן" על שלל בקבוקיה וטעמיה. הצוות ב'חמרא' זמין בשעות פתיחה נוחות, ומיועד להגשים את כל החלומות בשבילך. רבים מגיעים לחנות בעת תכנון שמחה ו/או אירוע ומקבלים ייעוץ מקצועי שמסייע להיערך לאירוע המשמח כיאות.

כל שבוע - בוקר של טעימות

החנות מקפידה להפיק כמעט בכל שישי, "בוקר של טעימות". האירוע מוקדש בכל פעם ליין אחר, המוצע במחיר השקה מיוחד. מיזם ה'טעימות' לא מוגבל לסוג יין, צבע, טעם או מקום בעולם. אם זה יין כשר ואיכותי, אפשר למצוא אותו ב'חמרא טבא'. צוות החנות מקצועי ויודע לספק תשובות לכל השאלות ומענה לכל הטעמים המבוקשים.











תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד