י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סערת החלב: 'יד מרדכי' עוברת ל'לנדא'

מערכת הכשרות של הרב לנדא יצאה לקרב לאחר ש'שטראוס' עברה להכשר הרב רובין • 'בחדרי חרדים' חושף: מחלבת 'יד מרדכי' עוברת מהכשר בעלזא להכשר 'לנדא' כבר בפסח • נקמה או צורך צרכני?

סערת החלב: 'יד מרדכי' עוברת ל'לנדא'



הטלטלות שעוברות על מערכות הכשרות בחודשים האחרונים יכולים לפרנס ספרים עבי כרס על אינטריגות, יצרים עיסקיים ומאבקי יוקרה ואגו.

מה שהחל בתזוזה של אחד ממפעלי הענק בארץ, מכשרות הרב לנדא להכשרו של הרב רובין, גרר בעקבותיו פרצי אמוציות לא מוכרות. הצדדים הפליאו בהסבריהם על המהלך שנעשה, וכל צד התגונן מאחורי אמירות כמו: הסגת גבול, או שמירת כבודו של הרב.

בנאום תקיף שנשא הרב לנדא ביום ההילולא לאביו, הוא תקף את ההכשר של הרב רובין שהשיגו את גבולו, ונהגו שלא כהלכה. אתמול (ב') פרסם אתר 'בחדרי חרדים' כי הרב רובין הולך להשיב בנאום משלו, כבר בשבו הבא, בכנס שהוא עורך עבור המשגיחים בבית הארחה 'חפץ חיים'.

אלא שהיום (ג'), מגיע מידע ל'בחדרי חרדים' המעמיד את שאלת הסגת הגבול בסימן שאלה. לקראת חג הפסח, תעבור מחלבת יד מרדכי הממוקמת בדרום, מהכשר של מחזיקי הדת השייך לבעלזא, להכשרו של הרב לנדא. הצרכנים של המחלבה יוכלו להנות כבר בפסח הקרוב, ממוצרי חלב הנואים את הכשרו של הרב לנדא.

מה עם השגת גבול?, גורמים המקורבים להכשרו של הרב לנדא אמרו היום כי המהלך נעשה בכדי לספק לצרכנים רבים המשתמשים בהכשרו של הרב לנדא, מוצרי חלב בהכשר המקובל עליהם.

אך יש מי שיכול למצוא חיוך בקרב אנשי מערכת הכשרות של הרב לנדא. היו מי שטענו כי מי שעומד מאחורי המהלך של שטראוס לעבור להכשר אחר, היה גורם שקשור למערכת הכשרות של בעלזא, האנשים של הרב לנדא, ודאי לא מצטערים על כך שהוא ופג מכה קלה בכנף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד