י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סטיבן הוקינג מפחד מחייזרים

אם זה לא היה מוזר זה היה משעשע: סטיבן הוקינג המדען המפורסם בעולם, שזכה לתהילה למרות ואולי בגלל היותו משותק בכל גופו, אמר בראיון לערוץ דיסקברי כי הוא חושש ממפגש של האנושות עם חייזרים מכוכב אחר

סטיבן הוקינג
סטיבן הוקינג

משהו רע עובר על סטיבן הוקינג? : המדען המפורסם בעולם, שזכה לתהילת עולם למרות ואולי בשל נכות המשתקת את כל גופו, חושש ממפגש בין האנושות לחייזרים. " "אם חוצנים אי פעם יבקרו אותנו, התוצאה תהיה דומה להגעתו של קולומבוס לאמריקה" אמר הוקינג.

הוקינג משוכנע כי קיימים חיים מחוץ לכדור הארץ, ונראה הוא מפוחד קשות מאפשרות המפגש עמם. בראיון לסדרה תיעודית של ערוץ "דיסקברי" אמר הוקינג כי "אם חוצנים אי פעם יבקרו אותנו, אני חושב שהתוצאה תהיה דומה למדי להגעתו של כריסטופר קולומבוס לאמריקה, שלא התגלתה כמוצלחת במיוחד עבור הילידים". לדבריו, ניסיון ליצור קשר עם חיים תבוניים מחוץ לכדור הארץ עשוי להיות "מסוכן מדי".

הוקינג, שפרש לפני תקופה ממשרת ההוראה היוקרתית בעולם, בקתדרלה על שם ניוטון בקימברידג', אמר כבר בעבר כי להערכתו קיימים חיים - פרימיטיביים ככל הנראה - מחוץ לכדור הארץ. גם הפעם טען שהאנושות איננה לבד ביקום: "על פי דרך חשיבתי המתמטית, המספרים לבדם הופכים את האפשרות לקיומם של חוצנים לרציונלית לחלוטין. האתגר האמיתי הוא לנסות להבין אילו מין יצורים הם יכולים להיות".

לדברי הוקינג, "עלינו רק להסתכל על עצמנו כדי לראות איך חיים תבוניים עשויים להפוך למשהו שאנחנו לא היינו רוצים לפגוש. אני מדמיין שהם עשויים להתקיים בחלליות אדירות, לאחר שניצלו את כל המשאבים שלהם בפלנטת האם. חוצנים מפותחים שכאלה עשויים להיות נוודים המחפשים לכבוש וליישב כל כוכב לכת שאליו הם יכולים להגיע".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד