י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

ביטוח נסיעות לחו"ל – להיות שקט ברחבי הגלובוס

כשאתה נוסע לחו"ל, אתה רוצה להיות רגוע, ליהנות מהנסיעה ולדעת שגם מחוץ לגבולות המדינה יש לך כיסוי לצרכים רפואיים ולנזקי רכוש בלתי צפויים

ביטוח נסיעות לחו"ל – להיות שקט  ברחבי הגלובוס

נסיעה לחו"ל היא לרוב הנאה גדולה מאוד, חוויה לכל החיים, לראות מקומות שספק אם נראה אי פעם שוב, אבל מה אנחנו באמת יודעים על הסכנות האורבות לנו במדינות מעבר לים? מה יקרה אם חלילה נחלה, ניפול או נאבד ציוד יקר? חוק ביטוח בריאות ממלכתי, המאפשר קבלת שירותים רפואיים בישראל באמצעות קופת החולים, אינו מכסה מרגע העזיבה את ישראל. לכן, בכל נסיעה, גם של יום אחד בלבד, אתה עלול לשאת בתשלום הוצאות ניכרות בלתי צפויות עקב מחלה, תאונה, אובדן או נזק למטען האישי הנלווה.

פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל מבטיחה שבנסיעתך לחו"ל תרגיש בטוח. הפוליסה מאפשרת לך לבחור את חבילת הביטוח המתאימה ביותר ומעניקה לך כיסוי להוצאות רפואיות בסכום משתנה לפי גובה הפוליסה, החזר הוצאות בגין קיצור או ביטול נסיעה, מוות או נכות מלאה מתאונה, צד ג' וביטוח כבודה. בנוסף, ניתן להגדיל את חבילת הכיסוי, תמורת תשלום נוסף, לנשים בהריון או לנוסעים הסובלים ממחלות שנות או מצב בריאות לקוי, על פי תנאי הפוליסה. חשוב לדעת כי ביטוח נסיעות לחו"ל הינו לנסיעה אחת בלבד ומיועדת למבוטחים עד גיל מסויים. ותקופת הביטוח מוגבלת לתקופה מסויימת לפי גיל המבוטח.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח נסיעות לחו"ל כנס לאתר חברת מגדל - לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח נסיעות לחו"ל מחברת מגדל - לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד