י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מתכננים טיול? כל טיול והביטוח שלו

מתכנן נסיעה לחו"ל? לפני רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל אתה צריך לשאול את עצמך מה מטרת הטיול, עד כמה הוא מסוכן ומה הסיכוי שתזדקק להפעלת הביטוח. כך תוכל להתאים לעצמך את הביטוח המתאים ביותר

מתכננים טיול? כל טיול והביטוח שלו
ישראל כהן

ביטוח נסיעות לחו"ל דואג שאם חלילה יקרה לכם משהו בעת שהותכם מחוץ לגבולות ישראל - יהיה מי שידאג לטפל בכם, לפצות אתכם על נזק או אובדן ולחסוך לכם הוצאות כבדות ובלתי צפויות. כאשר אתם מתעניינים בביטוח נסיעות לחו"ל, חשוב לבדוק מראש את גבולות האחריות בכיסויים השונים שמציעות חברות הביטוח, זאת משום שקיימת גמישות בבחירת גבולות האחריות וסוגי התוכניות השונות.

כבר בשלב תכנון הטיול או הנסיעה, חשוב להתאים את אופי הביטוח לאופי הנסיעה. בנוסף, מומלץ להתייחס גם לנתונים הבאים: משך זמן הנסיעה, גיל ומספר הנוסעים, סוג הפעילות המתכוננת, היעד אליו תיסעו וכדומה.

יש הבדל בין הביטוח הנדרש לטיול סקי בשוויץ ולינה בשטח, או טיול קניות בפריז ולינה במלון, או ביקור אצל הסבא והסבתא עם כל הילדים בניו-יורק ולינה אצלם בבית. חברות הביטוח מציעות לכם חבילות, אותן תוכלו להתאים באופן אישי לטיול. החבילות נבדלות ביניהן בסכומי הביטוח וכוללות כיסוי להוצאות רפואיות, הוצאות אשפוז, ביטוח לתאונות אישיות, צד ג' , כיסוי לקיצור או ביטול נסיעה ,ביטוח מטען ועוד. לכל חבילה ניתן להרחיב את הכיסוי על פי סגנון החופשה כגון: ספורט אתגרי, איתור וחילוץ הרחבה לנשים בהריון, למצב רפואי קיים ועוד.

כך שבין אם אתה נוסע לנסיעת עסקים, טיול משפחתי או מתכנן את הטיול שאחרי הצבא, אתה יכול להתאים לך חבילת כיסויים שתשאיר אותך רגוע ותאפשר לך ליהנות מכל רגע.


לקבלת מידע נוסף על ביטוח נסיעות לחו"ל כנס לאתר חברת מגדל - לחץ כאן

לקבלת הצעת מחיר לביטוח נסיעות לחו"ל מחברת מגדל - לחץ כאן
טיול מגדל ביטוח נסיעות תיירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד