י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מבוי סתום: עובדי בנק פאג"י חוזרים לעיצומים

ארגון העובדים של בנק פאג"י הודיע היום כי נוכח המבוי הסתום אליו הגיעו השיחות עם הנהלת הבנק, יחזרו העובדים לצעדים של עיצומים • העובדים החליטו: הצעדים לא יפגעו בלקוחות

בנק פאג"י
בנק פאג"י

ארגון העובדים של בנק פאג"י הודיע היום כי נוכח המבוי הסתום אליו הגיעו השיחות עם הנהלת הבנק, יחזרו העובדים לצעדים של עיצומים באופן הדרגתי. בשלב זה הוחלט לבצע צעדים שלא יפגעו בלקוחות.

העובדים מסרו כי במהלך כחודש וחצי נערכו שיחות משא ומתן עם ההנהלה בהשתתפות בכירי ההסתדרות ובראשם יו"ר האגף לאיגוד מקצועי, עו"ד אבי ניסנקורן. השיחות לא הובילו להסכמות משמעותיות וההנהלה הציגה את אותן עמדות שהוצגו בתחילת המו"מ.

"ההנהלה מאותתת בבירור כי בכוונתה לפרק את הבנק כמקום עבודה מאורגן: נסיון להכניס חוזים אישיים, לכפות עבודה בשעות לא שעות, נסיון ליצור מציאות של שבירת שביתה ע"י בנקים אחרים בקבוצה, כל זאת תוך הפרות הסכם ההצמדה לבל"ל והעסקה בניגוד להסכמי העבודה של סטודנטים בחוזים אישיים", אומרים נציגי העובדים.

"גם להסתדרות הסתבר כעת כי השיחות הגיעו למבוי סתום. ההסתדרות הודיעה להנהלה כי עליה לנהל מו"מ ישיר עם העובדים. אנחנו כמובן נמשיך לנהל מו"מ ישיר. יחד עם כך ברור כי במצב הדברים הנוכחי אין מנוס מחזרה לצעדים ארגוניים", מסרו העובדים.

בין ההחלטות שהתקבלו:

בשלב זה אנו מורים לחברינו לא לעבוד שעות נוספות , לא בסניפים ולא במחלקות ההנהלה המרכזית.

כמו כן החל מהיום, איננו לוקחים עוד חלק בפעולות "ימי מיקוד" למיניהם. דהיינו, אין לעשות כל מאמץ בימי המיקוד למכור או לדחוף ללקוחות מוצר מסוים.

במידה והנכם נדרשים למכסות אישיות של מכירה, כרטיסי אשראי, הלוואות צרכניות וכו', יש לדווח מיידית למשרדי הועד הארצי.

הוראותינו הכללית בנושא עבודות שיווק מחוץ לסניף עומדת בתוקפה- אין לצאת לשום פעולה עבודה מחוץ לסניף או המחלקה ללא אישור מוקדם של הוועד.

המאבק שלנו ימשך עוד זמן אך בסופו נצא כשכל זכויותינו בידינו ובמקום עבודה מאורגן ומוגן נשוב נעדכנכם כבר בימים הקרובים על המשך ההתפתחויות. בכוחות מאוחדים נגיע לנצחון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד