י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מגדל מקפת משיקה: אפיקי השקעה ייעודיים לציבור החרדי

קרן הפנסיה השנייה בגודלה בישראל, שזכתה לכשרות מהודרת של 'ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסיים', תפעילו מסלולים שיבחנו באופן מתמיד את התאמת אפיקי ההשקעה לדרישה ההלכתית

מגדל מקפת משיקה: אפיקי השקעה ייעודיים לציבור החרדי

מגדל-מקפת, קרן הפנסיה השנייה בגודלה בישראל, השיקה אפיקי השקעה ייעודיים לציבור החרדי. המסלולים הכשרים למהדרין, אשר זכו לאישור הממונה על החיסכון ושוק ההון במשרד האוצר, יעמדו מעתה תחת כשרותו המהודרת של 'ועד הפיקוח ההלכתי להשקעות ופיננסיים' שע"י בד"צ העדה החרדית ירושלים. בנוסף נערך ונחתם שטר 'היתר עסקא' חדש ל'מגדל מקפת' שבמסגרתו יפעלו המסלולים החדשים, כשרבני הועד יבחנו באופן מתמיד את התאמת אפיקי ההשקעה לדרישה ההלכתית.

משנה למנכ"ל 'מגדל' מר רונן טוב, המנהל את חטיבת הלקוחות של הקבוצה, אמר במעמד החתימה כי מגדל-מקפת מקבלת עליה באהבה את הכללים המחמירים של ועד הפיקוח ההלכתי מתוך כבוד והערכה למסורת ההלכה ולרבבות לקוחות מגדל מהציבור החרדי במגזרי המשק השונים בכלל ובקרב עובדי ההוראה, בפרט. "היתר העסקא והכשרות המהודרת למסלולים המיוחדים לציבור החרדי, יאפשרו לנו להגשים במשנה תוקף את תפיסת הביטחון והמקצועיות לחוסכים ברוח דברי הכתוב 'כי הייתה מחסה לי, מגדל עוז'", ציטט טוב את הפסוק מספר תהילים.

מנכ"ל מגדל-מקפת, מר בצלאל צוקר ציין: "מגדל מציגה היום את מודל החיסכון הפנסיוני המותאם לציבור הדתי והחרדי כאשר היכולות הפיננסיות והמקצועיות של החברה מבטיחות את הצלחת המסלולים וביצועיהם לאורך זמן. המהלך החדש מאפשר לחוסכים להינות מהמערך הפנסיוני האיכותי והמתקדם של קבוצת מגדל תוך שמירה על הזכויות הפנסיוניות באופן מקצועי ובכשרות הלכתית מהודר", הן בתקופת העבודה והחסכון והן במהלך כל תקופת תשלומי הפנסיה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד