י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חילופי גברי ב'אמדוקס'

חברת התוכנה המפורסמת מחליפה מנהל ומודיעה על תוכניותיה לגייס 400 עובדים נוספים • המנהל הנכנס אלי גלמן, מותיקי החברה וסמנכ"ל בכיר בעבר • אמדוקס דיווחה על צמיחה של עשרה אחוז ברבעון האחרון

חילופי גברי ב'אמדוקס'

חברת אמדוקס הודיעה הבוקר (ב') כי במהלך הרבעון הראשון של 2011 יפרוש נשיא ומנכ"ל החברה, דב בהרב, ויפנה את מקומו לטובת אלי גלמן, המכהן כיון כדירקטור בחברה, ובעבר כיהן בה כסמנכ"ל בכיר, בהרב יפרוש ככל הנראה לגמרי אף מתפקידו כדירקטור בחברה.

יו"ר אמדוקס, ברוס אנדרסון, שיבח במילים חמות את המנהל היוצא, שבמשך 20 שנים היה מנהל בחברה, וב8 השנים האחרונות כיהן כמנכל"ה, והוסיף כי בהרב נכנס לחברה באחת התקופות הקשות ביותר שלה, וחילץ אותה אל הצלחה כלכלית משמעותית.

אלי גלמן, המנכ"ל הנכנס, הוא בעל נסיון של יותר מ30 שנה בתחום התוכנה, מתוכם כ20 בחברת אמדוקס, במשך 6 שנים כיהן גלמן כסמנכ"ל החברה בתפקידים שונים, בנוסף, מתחילת 2010 מכהן גלמן כיו"ר חברת רטליקס.

אמדוקס דיוחה לאחרונה על צמיחה חדה ברבעון השני של 2010, ועלייה של 9% בהכנסותיה ביחס לרבעון המקביל אשתקד לרמה של 753 מליון דולר, מתוכם רווח נקי של 119.4 מליון דולר, צמיחה של 10% ביחס לרבעון המקביל.

בנוסף החברה צפויה לגייס בתקופה הקרובה כ400 עובדים חדשים, ובמקביל דיווחה על שני הסכמים נוספים לתמיכה טכנית שחתמה עם חברות התוכנה הבינ"ל AT&T וסנסיס.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד