י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

"אנחנו כאן בזכותכם. נמצא את המכנה המשותף לשילובכם בתעסוקה"

פורום מיוחד בראשות נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר התכנס בבנק ישראל, בהשתתפות נציגי האוצר, שר השיכון, סגן שר הבריאות, ונציגי התמ"ת ודן על האבטלה והתעסוקה בציבור החרדי

"אנחנו כאן בזכותכם. נמצא את המכנה המשותף לשילובכם בתעסוקה"

פורום מיוחד התקיים אחר הצהריים (ב') בחדר הישיבות של נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר. נציגי האוצר, שר השיכון אריאל אטיאס, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, ונציגי התמ"ת, נטלו חלק בפורום בו דיברו הגורמים על האבטלה והתעסוקה בציבור החרדי.

הפורום, בראשו עמד נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, קיבל משמעות לאחר שלפני שבועות מספר התבטא הנגיד במסיבת עיתונאים נגד החרדים ואמר: "ישראל לא תוכל לסבול גידול באוכלוסייה חרדית שאינה עובדת. זה לא יחזיק מעמד. השינוי יבוא בדרך כלשהי - בעימות חברתי, עימות פוליטי או באופן מוסכם ובונה. למה החרדים עובדים בארה"ב ובישראל לא?".

בסיום הפורום שהתקיים היום סיכם הנגיד ואמר: "אנחנו כאן בזכותכם. 3000 שנה שמרתם על היהדות ובשביל זה אנחנו נמצא את המכנה המשותף, כדי לעזור ולשלב גם את החרדים בתעסוקה בישראל".

יו"ר ועד העובדים של בנק ישראל בירושלים, שנכח בפורום, אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "לפני 3 שנים השתתף הנגיד בהכנסת ספר-תורה לבנק ישראל בירושלים, יחד עם הראשל"צ הגר"מ אליהו זצ"ל. הוא כל כך שמח שם. שמחתי לשמוע את דברי הסיכום שלו היום בשונה ממה שאמר לפני שבועות מספר".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד