י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מעתה: שירות ללקוחות מגדל גם באייפון

מגדל ממשיכה לשדרג את היכולות הדיגיטליות של סוכניה ומאפשרת להם להעניק ללקוח שירות בזמן אמת • המשנה למנכ"ל: "מאות סוכנים כבר שדרגו את השירות ללקוח באמצעות אפליקציות האייפון המתקדמות שפיתחנו"

מעתה: שירות ללקוחות מגדל גם באייפון
מנחם הלוי

מגדל, חברת הביטוח הגדולה בישראל, ממשיכה להוביל את המהפכה הדיגיטאלית בעולם הפיננסי ומשדרגת את אפליקציית האייפון הייחודית שפיתחה ככלי תפעולי ומכירתי זמין, נגיש ויעיל.
הפיתוח האחרון, שמוטמע במכשירי האייפון של סוכני מגדל החל מהיום, מאפשר לסוכני הקבוצה להעניק ללקוחותיהם חוויית שירות ייחודית בזמן אמת, ברמת אבטחת מידע גבוהה ביותר.

החל מהיום מסוגל כל סוכן מגדל הרשאי להשתמש באפליקציה להציג בפני לקוחותיו – ישירות ממכשיר האייפון שלו, דוח עדכני של כל חשבונותיו במגדל, מגדל מקפת ומגדל פלטינום (בכל מוצרי הביטוח, הפנסיה, הגמל וההשתלמות). כל פנייה של לקוח למוקד קשרי הלקוחות של החברה "מגדל לשירותך", מתעדכנת מיידית גם על מסך האייפון של הסוכן וכך הוא גם יכול לבחון בכל עת את פוטנציאל העמקת הקשרים העסקיים עם אותו לקוח – מכירת מוצרי ביטוח, פנסיה או פיננסים נוספים, בהתאם לצרכים המשתנים של כל לקוח בכל עת.

האפליקציה החדשה כוללת כלים שימושיים לסוכן כמו: מחשבון ריסק למשכנתא ומחשבון ביטוח דירה, פירוט בתעריפי הביטוח העדכניים והנחיות החיתום הרלבנטיות לכל מוצר, נתונים עדכניים וחיתוכים רלבנטיים של התשואות השנתיות במגוון מסלולי ההשקעה, להתעדכן בסטאטוס הפקת הפוליסה, לעדכן את הלקוח בזמן אמת באשר להעברת הכספים בין קופות הגמל וקרנות השתלמות ועוד. האפליקצייה המשודרגת מאפשרת לסוכני מגדל לאפס "קוד מזהה" ללא צורך בהתקנה מחדש ולהגיע בלחיצת כפתור אל כל אחד מעובדי מגדל הרלבנטיים לעבודתו.

המשנה למנכ"ל מגדל וראש תחום שיווק ופיתוח עסקי בקבוצה, משה תמיר, האחראי על פעילות הדיגיטל בקבוצה: "מאות מסוכני מגדל כבר שדרגו את השירות ללקוח והגדילו מכירות באמצעות אפליקציות האייפון המתקדמות שאנחנו מעמידים לרשותם. אנו במגדל מודעים למורכבות הגוברת בעבודת סוכני הביטוח ומחוייבים להמשיך ולסייע לו בכלים המתקדמים ביותר האפשריים כדי שיוכל להעניק ללקוחותיו את השירות המיטבי". אומר משה תמיר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד