י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

הזוכה ב-40 מיליון ש"ח: תושב בני-ברק

חרושת השמועות בציבור החרדי החלה לעבוד עם צאת החג במתכונת חירום: הזוכה היחיד בלוטו בסך 40 מיליון ש"ח, מילא את הטופס בבני-ברק - וועדות הצדקה כבר פתחו בגישושים ראשונים אחר הזוכה • הזוג הקודם שזכה ב-74 מליון ש"ח הגיע לפדות את הפרס רק כעבור מספר חודשים

הזוכה ב-40 מיליון ש"ח: תושב בני-ברק

חרושת השמועות במגזר החרדי עובדת שעות נוספות בימים האחרונים. זאת לאחר שבהגרלת הלוטו שנערכה ביום ג' האחרון, זכה זוכה יחיד, שמילא דאבל לוטו, ב-40 מיליון שקל.

הזוכה, שמילא את טופס הלוטו בדוכן פיס בעיר בני-ברק, טרם הגיע למפעל הפיס לגבות את הפרס, ובמפעל הפיס מעריכים כי הוא ידרוש את הכסף לאחר שבת בראשית. המספרים שעלו בהגרלה היו: 2, 14, 15, 16, 25,35. המספר החזק היה 5.

ההערכה היא שהזוכה המאושר לא ימתין זמן רב מדי, שכן על כל יום שחולף הוא למעשה מפסיד כסף - עקב אי הפקדת הסכום בבנק, וצבירת הריבית. בכל מקרה יצטרך הזוכה להיפרד מ-25 אחוז מסכום הזכייה - עשרה מיליון שקלים, לטובת מדינת ישראל.

בימים האחרונים, לאחר שהתברר כי הטופס הזוכה נרכש בעיר בני-ברק, החלה חרושת השמועות החרדית לעבוד שעות נוספות, והיו מי שכבר אמרו שאם שמו של הזוכה יפורסם, הוא עוד יצטער על 'מזלו' המפוקפק. כך או כך, וועדות הצדקה כבר פתחו בגישושים ראשונים אחר הזוכה.

במפעל הפיס עדיין לא התאוששו מהמקרה של הזוכים ב-74 מיליון שקל - להם המתינו במשך כמעט ארבעה חודשים. ב-26 בדצמבר נערכה ההגרלה בה גרף טופס יחיד של 'דאבל לוטו' את הפרס הגדול ביותר בתולדות המדינה. אולם רק כעבור חודשים התייצבו במפעל הפיס הזוכים, בני זוג ממרכז הארץ, והסבירו: "הטופס פשוט שכב, לא בדקנו אותו".

ממפעל הפיס נמסר בתגובה כי "הזוכה טרם הגיע למשרדי מפעל הפיס לאסוף את כספי הזכייה. ובוודאי שאין אנו יודעים את מקום מגוריו או המגדר אליו הוא שייך.

בינתיים, גם בארצות-הברית חגגו זכייה לא שגרתית.

ארנסט פולן, פנסיונר בן 57 ממיזורי, היה לאדם הראשון ממדינתו שזכה פעמיים בפרס הגדול ממיליון דולר. לאחר שביוני זכה פולן במיליון דולר, הוא זכה שוב החודש - והפעם בשני מיליון דולר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד