י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מזרחי-טפחות נבחר לבנק השנה בישראל

במסגרת אירועי קרן המטבע הנערכים בוושינגטון העניק המגזין "גלובל פייננס" תעודות הוקרה ל-25 הבנקים המצטיינים בעולם, ביניהם לבנק מזרחי-טפחות - זו השנה השנייה ברציפות

מזרחי-טפחות נבחר לבנק השנה בישראל

מזרחי-טפחות נכלל ברשימה מכובדת יחד עם הבנקים המובילים בעולם מצפון אמריקה (בין השאר, מארה"ב ומקנדה), מאירופה (מרבית המדינות ביבשת להוציא איסלנד ואירלנד) וכן מאסיה/המזרח-התיכון.

על-פי ה"גלובל פייננס", הבנקים שנבחרו הם אלה שטיפלו בזהירות ובאחריות בצורכי לקוחותיהם בתקופה של "שווקים קשים", וכן הגיעו להישגים טובים יותר, תוך כדי כך שהם מניחים את היסודות להצלחתם גם בעתיד.

עורכי המגזין מציינים, כי הבחירה נעשתה הן על-פי משתנים כמותיים-אובייקטיביים ובהם: גידול בנכסים,רווחיות, פריסה גיאוגרפית, פיתוח עסקים חדשים וחדשנות במוצרים והן על-פי פרמטרים סובייקטיביים כגון: אנליזות וסקירות של אנליסטים לנושאי השקעות ודירוג אשראי, יועצים מתחום הבנקאות ומומחים מתעשיית הפיננסים. "השילוב בין המשתנים הללו הוביל לרשימת הבנקים המצטיינים שאולי אינם הגדולים ביותר, הוותיקים ביותר או בעלי המגוון הרחב ביותר במדינה שבה הם פועלים, אבל בוודאי הטובים ביותר – אותם בנקים שחברות בכל רחבי העולם היו שמחות לעשות איתם עסקים", נאמר בהודעת המגזין.

מנכ"ל מזרחי-טפחות אלי יונס אמר, כי הזכייה השנייה ברציפות בתואר "בנק השנה בישראל" מהווה תעודת כבוד לעובדי הבנק ומנהליו, שהודות למחויבותם, מקצועיותם ומסירותם זוכה מזרחי-טפחות להערכה רבה, גם מעבר לים.

יצוין, כי ב-2009 נבחר מזרחי-טפחות לבנק המצטיין בישראל לא רק על-ידי ה"גלובל פייננס" אלא גם מטעם מגזין הבנקאות הבינלאומי THE BANKER.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד