י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

כנס 'אקספו': מסכמים את ההתפתחות הטכנולוגית

בהשתתפות אלפים ובנוכחות מיטב המקצוענים במגוון רחב של תחומים טכנולוגיים, הושק כנס אקספו העוסק בנושאים טכנולוגיים • המשתתפים האזינו להרצאות בנושאי טכנולוגיות הרשת למיניהם, החל בדור האינטרנט וכלה ב'טכנולוגיית הענן' המתקדמת ביותר

כנס אקספו. צילום: יח"צ
כנס אקספו. צילום: יח"צ

כנס בזק אקספו שהתקיים היום ריכז אלפי משתתפים, ביניהם בכירי המשק, שבאו לצפות ולשמוע על ההתפתחויות הטכנולוגיות הקיימות.

בכנס נאמו אישי ציבור מוכרים, לצד אנשי עסקים מובילים, ביניהם בנו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, המכהן כשותף בחברת פיתוח טכנולוגית, קצין בכיר בחיל האויר, זמר מפורסם וכוכב קולנוע ידוע, אשר הציגו איש איש בתחומו את השפעות הטכנולוגיה הרשתית המתקדמת.

את הנאום המרכזי נשא שר התקשורת משה כחלון. כחלון הסביר בדבריו כי לראשונה שר התקשורת הוא אדם 'פשוט' ואין לחברות מה לצפות להפתעות כלשהן, כאשר הקו אותו החל להוביל הוא הקו שינחה אותו לכל אורך הקדנציה, ומשמעותו של קו זה: תחרות שתוביל להוזלת מחירים ולשיפור השירות ללקוח.

במסגרת זאת יוזם השר את הרפורמות בהוזלת מחיר הקישוריות הסלולריות, בהכנסת גורמים נוספים להתחרות בענף התקשורת ובפריסת רשת ארצית של אינטרנט מהיר ברמה גבוהה.

השר שיבח את חברת בזק והעומד בראשה שאול אליוביץ', וציין כי למרות חילוקי הדעות, הוא שמח לראות בראשות חברה גדולה ומובילה כבזק, איש עסקים ישראלי החפץ בקידומה הטכנולוגי של מדינת ישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד