ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

מובטל? רוצה לעבוד? ח"כ אמנון כהן ידאג לך

יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, מינה את ח"כ אמנון כהן, לעמוד בראשות ועדת משנה לטיפול בנושא התעשייה והתעסוקה • "נדאג שאשת אברך תוכל להביא משכורת יפה הביתה ולאפשר את המשך לימודי הבעל"

זוכה לברכה. ח"כ אמנון כהן
זוכה לברכה. ח"כ אמנון כהן

צעד חשוב של ועדת הכספים: הבוקר מינה יו"ר ועדת הכספים, משה גפני, את חבר הוועדה אמנון כהן, איש ש"ס, לעמוד בראשות ועדת משנה לטיפול בנושא התעשייה והתעסוקה.

כהן, אחד הח"כים היותר פעילים במסגרת דיוני ועדת הכספים. בשיחה עמו, אומר ח"כ אמנון כהן:"המדינה מאוד רוצה שאזרחיה, חילונים, ערבים וחרדים יצאו לעבוד, וזה טוב ויפה. השאלה מה היא עושה בשביל שזה יקרה. כיום יש חסר גדול במפעלים, במקומות תעסוקה, בהכשרה מתאימה. צריך להתאים את מקומות התעסוקה ואת ההכשרה למגזר הספציפי, והיום זה לא נעשה בצורה מספקת ומשביעת רצון.

"בעזרת ה' תוך כשבועיים ימים נערוך כינוס ראשוני של הועדה החדשה שהוקמה היום, ונתחיל לטפל בנושא בצורה מואצת. אנחנו מבקשים לדאוג לכך שתעשיינים יקימו מפעלים במקומות אותם אנחנו נקבע, על פי סדרי העדיפויות הדרושים, ונדאג כמובן לכך שיקבלו את כל התנאים אותם מקבלים בפריפריות. כמו כן נדאג להכשרה פנים מפעלית, גם באזורים החרדיים. המטרה הסופית של כל אותן הכשרות היא לשלב את הבוגרים במקומות העבודה".

כשאני שואל אותו על תנאי התעסוקה העכשוויים של מקומות עבודה, המעסיקים חרדיות בתנאי שכר נמוכים, יחסית למשק כולו, הוא מבטיח לטפל גם בכך. "בהחלט נדאג לכך שאשת אברך תוכל להביא משכורת יפה הביתה ולאפשר בכך את המשך לימודיו של הבעל. נדאג לכך שאברך שנאלץ לצאת לעבוד, לפרנסתו, יתוגמל בצורה טובה".

בוועדת הכספים מציינים כי שיתוף הפעולה בין גפני לחבריו בוועדה מש"ס הדוק מאד, "החכי"ם החרדיים בוועדת הכספים פועלים ביד אחת בכל הנושאים החברתיים שעל הפרק וזאת נקודת אור מיוחדת שלא תמיד נראית בחוץ".





תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד