י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

מי אמר שגפני דואג רק לאברכים?

בניגוד למה שחושב החילוני הממוצע (כלומר, מה שכתוב בעיתון אותו הוא קורא) הח"כים החרדיים בהחלט אינם עסוקים רק בדאגה לצאן בוחריהם • הבוקר אישרה ועדת הכספים פטור מתשלום אגרות לזכאי עליה על פי חוק השבות

עושה את העבודה. גפני. צילום: אליהו קובין
עושה את העבודה. גפני. צילום: אליהו קובין

על רקע המולת חוק הבטחת הכנסה לאברכים, והדיון בשאלה - פורשים או לא פורשים - העבודה השוטפת ממשיכה להיעשות. בניגוד למה שחושב החילוני הממוצע (כלומר, מה שכתוב בעיתון אותו הוא קורא) הח"כים החרדיים בהחלט אינם עסוקים רק בדאגה לצאן בוחריהם, ובמסגרת עבודתם היום-יומית המפרכת חושבים גם על צרכי העם היהודי כולו.

הבוקר אישרה ועדת הכספים פטור מתשלום אגרות לזכאי עליה על פי חוק השבות, מהלך שיקל מאוד עליהם ביציאתם ובכניסתם לישראל. יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אמר בראשית הדיון, כי מדובר ביוזמה חיובית ראויה להערכה שהתקבלה על ידי שר הפנים אלי ישי, ומדובר באגרה אשר הייתה קיימת עד כה והכבידה על הבאים והיוצאים מישראל.

ח"כ גפני אמר כי היוזמה היא לעודדם להגיע ולשהות בארץ באופן חופשי ללא הגבלות. "מדובר ביוזמה חשובה שנטל על עצמו שר הפנים, ומדובר בשלב נוסף מתוך מהלך אותו הוא מוביל במשרד הפנים שמטרתו עידוד העליה לישראל של זכאי שבות על ידי הקלות שונות.

ככה זה כשיהדות התורה וש"ס פועלות מתוך שיתוף פעולה, נחמד יהיה להתרשם גם מחוק אותו מגישות יחד, כאיש אחד בלב אחד, יהדות התורה ומפלגת הבת...דגל התורה.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד