י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

תחרות 'אפי' בפרסום מגזרי: חרדי אחד, השאר ערבים

משרדי הפרסום החרדים נמנעים מהשתתפות בתחרות 'אפי', תחרות הפרסום המובילה בעולם, המתקיימת גם בישראל • מי בכל זאת משתתף? • ומתי הוא זכה בעבר?

אורן אלימלך
אורן אלימלך

תחרות Effie 2013 היא תחרות פרסום עולמית המתקיימת גם בישראל:

במסגרת התחרות נבדק הפרמטר החשוב ביותר לעבודה פרסומית שיווקית: התוצאות. התחרות בודקת בעיקר יכולת אסטרטגית, הבנת השוק והלקוח והפיצוח השיווקי - אך גם את עבודת הקריאייטיב ופרמטרים נוספים. ה-Effie נחשב ליוקרתי במיוחד, ההגשה אליו מאתגרת ומחייבת עמידה במספר רב של פרמטרים עסקיים ושיווקיים ברף גבוה.

משרד הפרסום גל אורן BSD הגיש השנה לתחרות שתי עבודות שונות, בקטגוריית 'מגזרים':
1.ישראכרט מציגה גידול משמעותי במספר הלקוחות שלה במגזר החרדי לאור התאמת החברה לשינויים הצרכניים העוברים על המגזר החרדי.

2.המגזין 'זמן' שהושק בישראל, מציג אף הוא, הצלחה יוצאת דופן ומקום של כבוד בקרב המדיה החרדית, זאת תוך חודשים ספורים.חשוב לציין כי בשנים שעברו הוגשו עבודות בודדות במגזר החרדי. לרוב, הגישו משרדי הפרסום מהמגזר החרדי עבודה אחת בממוצע. הגשת שתי עבודות ל-Effie מצביעה על עוצמה, ביטחון מקצועי, והבנת צרכי הלקוח והצרכן הסופי. אגב, את פרס אפי המגזרי הראשון קטף המשרד בעבר.

אורן אלימלך מנכ"ל גל אורן BSD, גאה מאוד ביבול הפעילות בשנה האחרונה. לצד הובלת קמפיינים למגזר ומחוצה לו, הוביל המשרד בניהולו עשרות קמפיינים יעילים ומוצלחים, כך שההתמודדות באפי אך טבעית. "צרכי הציבור החרדי גדלו עם השנים, הפעילות העסקית סביבו צומחת ומתגברת והיקף העבודה גם, אני סומך על צוות המשרד שמונה למעלה מארבעים עובדות ועובדים, חרוצים ומוכשרים, שימשיך להוביל את התעשייה המגזרית בהצלחה".

עליזה בניסטי, סמנכ"ל הלקוחות בגל אורן BSD אומרת כי "אמונה במגזר החרדי לצד עבודה מקצוענית ברמה הכי גבוהה - מביאה לתוצאות עסקיות. עצם ההגשה היא חותמת איכות על היכולות הגבוהות של המשרד".

מתן לרמן, מנהל אסטרטגיה במשרד אומר כי מדובר בהישג יוצא דופן: "לעשות פרסום טוב כבר לא מספיק היום. נדרשת הבנה עמוקה של הלקוחות ושל הצרכן הסופי, ורק משם ניתן להביא פיצוח אסטרטגי ולתוצאות המקוות". "הסנכרון המדויק בין בריף אסטרטגי, לבריף הקריאיטיב מייצר מהלכים שנותנים ערך - גם ללקוח המשרד וכמובן גם לצרכן הסופי", אומר אייל גור סמנכ"ל קריאטיב במשרד. "בעולם השיווק והפרסום המגזרי של שנת תשע״ג - 2013, מהלכים כאלה נדרשים במקצוענות יותר מתמיד".
אפי גל אורן תחרות פרסום קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד