י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

יעקב אשר בבית ספר ללקויי למידה: "ביקור מרגש"

ח"כ יעקב אשר ביקר בבית הספר 'אוהל שרה' ללקויי למידה • אמר: "למדתי איך לא מוותרים כאן על אף נשמה יהודית" • התלמידים העניקו לח"כ תעודת הוקרה על פועלו

יעקב אשר בבית ספר ללקויי למידה: "ביקור מרגש"

ח"כ יעקב אשר בבית הספר בית חנוך בב"ב של עמותת אוהל שרה. בבית הספר בית חנוך מתחנכים בנים עם מוגבלות שכלית התפתחותי, ברמת פיגור קל עד בינוני בגילאי 6-14.

בבית הספר מקבלים התלמידים מענה מקצועי ייחודי המותאם לחריגותם ואופי הלקות מהם הם סובלים.

ביקורו של אשר נפתח בכיתות הלימוד של התלמידים עם המוגבלות השכלית ההתפתחותית. הוא עקב מקרוב אחר המענה החינוכי המסור של צוות בית הספר והתרשם מקרוב אחר המשוב החיובי של התלמידים שמתמודדים עם אתגרים מורכבים וייחודיים. אשר אף כובד לקבוע מזוזות באגף המשופץ של בית הספר.

רגעים מרתקים היו כאשר ביקרה הפמליה בחממה הטיפולית של בית הספר שבו שותלים החניכים פרחים ומרכיבים עציצים בהנחיית מדריכי המוסד.

במהלך הביקור קיבל ח"כ יעקב אשר מפי מנכ"לית עמותת אוהל שרה הגב' מלכה וינברג, סקירה מקיפה ורחבה על כלל השירותים השונים הניתנים במסגרת פעילויות העמותה, כמו גם הייחודיות במענה הכלל מערכתי הניתן באמצעות הצוותות הרב מקצועיים המשולבים במסגרות השונות.

בתום הביקור, העניקו שני תלמידים מבית הספר תעודת הוקרה בשם הנהלת המוסד לח"כ על פועלו הרב למען אהל שרה בכלל ולמען שיפור איכות חיים של התלמידים והבוגרים עם הצרכים המיוחדים.

חבר הכנסת יעקב אשר סיכם את הביקור: "היה זה עבורי ביקור מרגש ביותר. התרגשתי לראות איך בעמותת אוהל שרה לא מוותרים על אף נשמה יהודית ומעניקים לכל ילד וילד את הנדרש על מנת לממש את הפוטנציאל הגלום בו . אני מתכוון לפעול בבית המחוקקים הישראלי על מנת לסייע לחניכים לקבל את מירב הסיוע".

מנהלת עמותת 'אוהל שרה' הגב' מלכה וינברג: "חבר הכנסת סייע לנו רבות בפעילותנו, והיה המניע לכל ההתפתחות של אהל שרה בשנים האחרונות. אנו מאמינים כי גם בתפקידו הנוכחי, ימשיך ויסייע בעדינו, כדי שנוכל להבטיח את המשך רווחת הילדים שאהל שרה עבורם הוא בית לחיים ולכל החיים".









אוהל שרה לקות בריאות חינוך אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד