י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

התפרעויות בבני ברק: שמונה נעצרו • המשטרה: "ננקוט ביד קשה"

מהומות והתפרעויות של בני ישיבה ברחוב השומר בבני-ברק • המשטרה נערכה בכוחות מתוגברים ועצרה שמונה מפגינים • נצ"מ אלברט אוחיון מפקד מרחב דן ל'בחדרי חרדים': "הבטחנו יד קשה וכך נעשה, נמשיך במעצרים" • "אם יש לרבנים בעייה עם המעצרים, שידברו איתי" • צפו בתיעוד

צילום: חדשות24
צילום: חדשות24



המשטרה נוקטת יד קשה נגד ההפגנות בבני ברק.

כפי שהבטיח ממ"ר דן ניצב משנה אלברט אוחיון היום בצהרים ל'בחדרי חרדים', נעצרו הערב (ג), שמונה בני ישיבה ברחוב השומר בבני ברק, בגין הפרת הסדר הציבורי.

אוחיון אמר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "כפי שהבטחתי, ביצענו לפני זמן קצר מעצר של צעירים שהפרו את הסדר, ואם זה ימשיך כך יהיו עוד מעצרים ככל שנידרש, עוד נגיע לשמונה עשר עצורים".

לשאלה האם יש גיבוי מטעם הרבנים להפגנות אמר: "אם לאחד הרבנים בעייה עם המעצרים, שידבר איתי".

כזכור, בשני הלילות האחרונים הפגינו בני ישיבות בבני ברק נגד חוק הגיוס - ובמשטרה אומרים היום כי הוחלט לנקוט ביד קשה נגד המתפרעים.

ביום ראשון, בשעות הערב המאוחרות, התאספו מספר נערים ברחוב השומר בבני-ברק. הם גררו פחים אל הכביש ובהמשך הציתו אותם. כתוצאה מכך הכביש - ציר יציאה מרכזי מהעיר - נחסם לתנועה. אתמול נערכה שוב הפגנה באותה מתכונת.

מי שהגיע להתמודד עם המפגינים היה מפקד מרחב דן במשטרת ישראל, ניצב משנה אלברט אוחיון, שהופיע בגפו. אמש הוא אף נפצע במהלך ההפגנה.

אוחיון החליט שלא להביא שוטרים אל זירת ההפגנה, אלא להעמידם בכוננות בסביבה, כדי שלא להלהיט את הרוחות.

עוד בנושא:
מפקד מרחב דן: "לא אתן למופרעים להמשיך בהפגנות"
תופעה: הפגנות ליליות בבני ברק נגד גזירת הגיוס
פחים בוערים בבני ברק בהפגנה נגד הגיוס


בשיחה עם 'בחדרי חרדים' סיפר אוחיון הצהרים, כי במהלך ההפגנה אמש הבחין בצעיר שהחל לדחוף פח צפרדע אל עבר הכביש. "רדפתי אחריו והצלחתי לעצור אותו, אולם הוא התפרע והצליח לברוח ממני, תוך כדי שהוא פצע אותי ביד". המפקד ניגש לקבל טיפול רפואי, והתברר כי מדובר בחבלה בלבד.

"לא עוד", אומר אוחיון ל'בחדרי חרדים'. "לא אתן למופרעים להמשיך את ההפגנות. אם היום יפגינו שוב, נבצע מעצרים. הכל על מנת שתושבי העיר יוכלו לנוע בתוך העיר בביטחה ולנוח בשקט בלילה".

צילום חדשות 24











































צילום: קובי שוץ















צלם בחדרי חרדים







משטרה אוחיון השומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד