ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

קרם לכל מטרה: הגנה מקרני השמש, שיזוף והרגעה

השמש מחממת ונעימה במיוחד אם אתן על חוף הים או בבריכה, אך אסור לשכוח את הקרינה והנזקים הנלווים • ניתן לראות היום בשוק מגוון רחב של מוצרי הגנה מהשמש, לגוף, לפנים, לילדים, כתחליב, כספריי או כקרם • וישנה גם אפשרות להגיע לגוון שיזוף זוהר בהתאמה אישית, עם תחליב שיזוף או שיזוף מלאכותי • ואם כבר השתזפת או 'שרפת' את העור מה ירגיע את הבעירה? • התכשירים שמחכים לנו בקיץ הקרוב על המדפים

קרם לכל מטרה: הגנה מקרני השמש, שיזוף והרגעה
יכעיכ

ההנאה מיתרונותיה של השמש יכולה לעיתים להכיל גם סכנה פוטנציאלית העלולה לגרום לכוויות, כתמים ואף סרטן. על מנת לצמצם את הנזק הנובע מחשיפה לא בטוחה לשמש, בחירת מסנני קרינה בטוחים שיספקו הגנה לשעות ארוכות, הפכה להיות דבר חיוני שאין שני לו.

על פי התקנים המקובלים כיום, תכשיר הגנה משמש נבדק באמצעות 2 מדדים עיקריים: מדד ה-SPF מעיד על כושר התכשיר למנוע מקרינת UVB לגרום נזק לעור ומבוטא על ידי מספר המופיע על גב התכשיר, כדוגמת SPF50. קרינת UVB גורמת לנזקים ל-DNA בשכבות העור העליונות, לאדמומיות וכוויות עור, המעלים את הסיכון להתפתחות סרטן עור ונזקים נוספים בעתיד. מדד ה-UVA, מעיד על כושר התכשיר למנוע מקרינת UVA לגרום נזק לעור, ולפיו נדרש תכשיר ההגנה לחסום 90% מקרינה זו.

קרינת UVA חודרת לעומקו של העור וגורמת לנזקים ארוכי טווח כדוגמת פגיעה ב-DNA, קמטים, כתמים, הזדקנות מוקדמת של העור וסרטן עור. התקנים החדשים קושרים קשר ישיר בין הגנה מקרינת UVB להגנה מקרינת UVA. הקשר בא לידיי ביטוי על ידי יחס של לפחות 1:3, בין רמת ה- SPF המוצהרת על התכשיר לבין מדד ה-UVA. כלומר, מדד ה-UVA מהווה לפחות כ-1/3 ממדד ה-SPF, שינוי המעלה ומשפר את רמת ההגנה מפני קרינת UVA המזיקה, ביחס לתקנים הקיימים.

1.ד"ר פישר אולטרסול
מותג ההגנה משמש המוביל בישראל מזה 30 שנה, ממשיך לחדש גם בעונת קיץ 2014 ומוביל "סטנדרט חדש להגנה של ד"ר פישר". משמעות הדבר היא יישום התקנים האירופאים המתקדמים והמחמירים ביותר בעולם בתחום ההגנה מפני השמש, בשילוב טכנולוגיות מתקדמות וסטנדרטים רב תחומיים מחמירים.

חדשנות זו מבוססת על ידע מדעי, מומחיות וניסיון רב שנים של מחקר ופיתוח בתחום ההגנה מפני השמש. המוצרים החדשים, בעלי הפורמולה החדשה יכללו את הביטוי וההצהרה "סטנדרט חדש להגנה" ו-"innovative science inside" על גב התכשירים.

הסדרה מכילה:
•אולטרסול Wet'n Go SPF50;
•אולטרסול Wet'n Go KIDS SPF50 בניחוח מלון שילדים אוהבים.
•אולטרסול Wet'n Go SPORT SPF50 – לאנשים העוסקים בפעילות ספורטיבית, התכשיר בעל עמידות בזיעה ובמים ובניחוח ייחודי
•אולטרסול Wet'n Go young SPF30 – ספריי לצעירים, בניחוח אקזוטי ומרענן.


2.הגנה מהשמש על עור רטוב
סקין גארד, המותג המוביל בתחום ההגנה מהשמש, משיק לקיץ את סדרת WET SKIN: טכנולוגיה חדשה המאפשרת הגנה מפני השמש על עור רטוב בבריכה, בים או בזמן פעילות גופנית. בסדרה ווט סקין החדשה, משולבת טכנולוגיית Innovative Wet Skin System המכילה פולימר ייחודי Dermacryl-79™ העמיד במים ויוצר שכבת הגנה על העור, גם שהוא רטוב, ומאפשר למסנני הקרינה להישמר ולהמשיך להגן על העור.

סדרת ווט סקין החדשה כוללת 3 תרסיסי ספריי שקוף בדרגות הגנה שונות: תרסיס ספריי שקוף SPF30 / תרסיס ספריי שקוף SPF50 / תרסיס ספריי שקוף SPF50 kids לילדים.

התרסיסים השקופים מיועדים בעיקר לשימוש על עור רטוב ומעניקים מגוון פתרונות חיוניים וייחודיים לקיץ: מסנני קרינה יעילים בדרגות הגנה אפקטיביות - 30/50 SPF, אינו יוצר שכבה לבנה על העור, אינו דביק ומתייבש תוך שניות. עמידות בפני מי ים, מי בריכה וזיעה. עמידות גם בתנאי לחות גבוהים. מוצר היפואלרגני מתאים לשימוש גם על עורם הרגיש של הילדים. מעניק תחושת רעננות ומבושם בניחוח עדין. ללא פראבנים.


3. קרם הגנה עמיד במים
ד"ר דב קליין משיק קרם הגנה מיוחד בעל פורמולה ייחודית ופעילה, המותאמת לעוסקים בענפי הספורט השונים. הקרם החדש, "SUNSPORT SPF 50" המבוסס על מסנני קרינה מינרלים, ויטמין B5 ומינרלים מים המלח, מיועד לכל סוגי העור ולכל הגילאים, עמיד במים ומעניק הגנה מיטבית לעור מפני קרני השמש המזיקות וכתוצאה מכך מסייע במניעת הזדקנות מוקדמת של העור.

כמו כן, הקרם מסייע במניעת היווצרות כתמי שמש והיפר פיגמנטציה. התכשיר עבר בהצלחה בדיקות דרמטולוגיות קפדניות. התכשיר עמד בבדיקות UVA ו-UVB. התכשיר מאושר על-ידי משרד הבריאות.

כמה זה עולה לנו?
תכולה: 50 מ"ל. מחיר: 83 ₪


4. קרם הגנה לפנים לילדים
במשך שנים רבות חוקרים ומפתחי מוצרי הגנה מהשמש חיפשו את המענה ליצור מערכת הגנה סולארית אשר תימנע את חדירת המסננים האורגנים לעומק עורם הרגיש של הילדים. כידוע, רכיבי מסנני הקרינה האמונים על סינון ו/או חסימת קרני UV מבצעים את פעולתם בעומק העור, נתון המגביר את ההסתברות לפתח תופעות אלרגניות בעור, בפרט אצל ילדים, שעורם כידוע רגיש יותר.

"תפוח טכנולוגיות" משיקה לקראת הקיץ קרם הגנה לפנים לילדים 50-SPF בטכנולוגיית מיקרו-קפסולציה ייחודית: קרם הגנה לפנים לילדים המסנן את קרני ה-UV על פני שטח העור ולא כמקובל בשכבה הפנימית. פעולת נטרול הקרינה בתכשיר האמור נעשית על שטח פני העור ובשכבות העליונות בלבד של האפידרמיס ולא בתוך העור כמקובל בתכשירי ההגנה ה"הקלאסיים". המוצר ניחן בקפסולות זעירות מסילקה. אלה, שקופות בלתי חדירות לעור ומכילות בתוכן את רכיבי הסינון והחסימה לקרני UV. כך למעשה במריחת התכשיר נמנעת חדירת המסננים לעומק העור וסינון קרני ה-UVמתבצע למעשה על פני שטח העור. טכנולוגיה זו מעצימה את יעילות המוצר ואת בטיחותו לשימוש ומאפשרת להקנות לעור הילד הגנה רחבת טווח, גבוהה, יעילה ובטוחה לשעות ארוכות יותר.

כמה זה עולה לנו?
מחיר: 55 שקל ל-75 מ"ל, אצל הקוסמטיקאיות המורשות ובמכוני הטיפוח


5. קרם הגנה לקרחת
גם על העור החשוף בראש הגברי חשבו בסבוקלם ומשיקים מוצר ראשון מסוגו בארץ, בסדרה לגבר – SeboCalm Men – קרם הגנה לקרקפת 28 SPF, המותאם במיוחד לצורכי הגבר הישראלי. התכשיר בעל ניחוח גברי קליל ורענן, נוח לשימוש, נטול ברק ותחושה שומנית, נספג במהירות, עמיד ומתאים לשימוש יום יומי.

התכשיר מציע הגנה מלאה לקרחת מפני אדמומיות, פגמנטציה, קילופי עור, פצעונים ונגעי עור, שהינם תוצר ישיר של חשיפה לקרינת השמש הגבוהה, המאפיינת את הארץ. שימוש קבוע יסייע במניעת נזקים מידיים וארוכי טווח, תוך שמירה על מראה עור צעיר וחיוני לאורך זמן. ניתן לשימוש גם על איזור הפנים והצוואר – על בסיס יומי.

כמה זה עולה לנו?
מחיר: 69.99 שקלים ל-50 מ"ל. ניתן לרכישה ברשתות הפארם ובבתי המרקחת


6. הגנה מפני השמש
לאחר 5 שנות מחקר ופיתוח חברת CHIC תמרוקים משיקה לקיץ סדרה רחבה של מוצרי הגנה מקרני UVA ו-UVB לגוף ולפנים על-פי התקן האירופאי המחמיר. החברה תייצר ותשווק ברשתות הפארם מוצרי פרימיום להגנה מפני השמש תחת השם Friendly Sun. בכל מוצרי הסדרה שולבו ליפוזומים של חומצה אמינית וריכוזיות גבוהה של בטא קרוטן וויטמין A אשר "נקצרו" משדות גידול של האצות האדומות הגדלות במים רדודים.
פורמולה ייחודית בטכנולוגיית PUEX המשלבת פעילות אנטי-איג'ינג שנועדה לסייע בהגנה מפני הזדקנות מוקדמת ומואצת של העור בעיקר בשל חשיפה לשמש. הפורמולה מכילה Prophyra Umbilicalis Extract - ליפוזומים של חומצה אמינית המופקת מאצה אדומה. האצה כאמור מתקיימת במים רדודים ובתנאים קשים של מליחות גבוהה ו"בשדות" גידול רווי שמש עוצמתית ולכן היא סיגלה לעצמה מנגנוני הגנה ייחודים מקרינת UVA.

מוצרי הסדרה: תחליב להגנה מהשמש SPF15 / SPF30 / SPF50 - הגנה משולשת, תרסיס שקוף להגנה רחבת טווח מהשמש SPF 30 לעור בהיר מאוד, קרם פנים להגנה מהשמש/ SPF30 SPF 15, תחליב להגנה רחבת טווח מהשמש לילדים SPF 30 / SPF50, תחליב תרסיס להגנה רחבת טווח מהשמש SPF 50, אלו וורה ג'ל Aloe Vera Gel מצנן לאחר שיזוף

כמה זה עולה לנו?
טווח מחירים: 19.00–68.40 ₪. להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ.


7. קרם הגנה לפנים וספריי הגנה שקוף
רשת הקוסמטיקה SACARA משיקה סדרת מוצרים להגנה על עורך מפני השמש. הסדרה כוללת קרם הגנה לפנים וספריי הגנה שקוף, בעל מקדם SPF 50 המעניקים הגנה מפני נזקי השמש. כמו כן, מסייעים במניעת נזקי עור ומעשירים אותו בלחות: קרם הגנה לפנים - מותאם לעור עדין בהיר. אינו צורב בעיניים, מועשר בוויטמין E. מכיל אלוורה להרגעת העור. נספג במהירות ומונע תחושת דביקות.

תכולה: 60 מ"ל מחיר לצרכן: 24.90 ₪.

ספריי הגנה שקוף - ספריי הגנה בנוסחה חדשנית, נספג במהירות, אינו דביק מעניק כיסוי אחיד ללא צורך במריחה. היפו אלרגני. עמיד במים. מסייע במניעת נזקי עור. עשיר במרכיבי הרגעה וויטמין E המעשי את העור בלחות. מתאים לכל סוגי העור ומספק הגנה לעור בהיר ביותר. נבדק דרמטולוגית.

תכולת המוצר: 200 מ"ל מחיר: 39.90 ₪


8. הגנה לפנים
ניוואה משיקה קרם הגנה לפנים SPF30 אנטי-אייג', NIVEA SUN - Anti-Age face sun cream SPF30 נוסחה מטפחת המשמרת את הלחות בעור. הקרם מסייע במניעת הזדקנות מוקדמת של העור, קמטוטים עדינים וקמטים. הנגרמים כתוצאה ישירה מחשיפה לשמש. מסייע בהפחתת הסיכון לאלרגיה מהשמש. מכיל מסנני UVA/UVB אפקטיביים להגנה מידית וממושכת. עמיד למים.

כמה זה עולה לנו?
מחיר: 100 ₪, תכולה: 50 מ"ל. להשיג בכל רשתות הפארם




9. סדרת SUN להגנה מהשמש לכל המשפחה
סדרת SUN מבית שופרסל להגנה מהשמש לכל המשפחה: מבוגרים, ילדים ותינוקות. הסדרה, הכוללת 9 מוצרים, נותנת פתרונות להגנה מהשמש לבעלי עור רגיש מאוד 50 SPF ולבעלי עור רגיש פחות 30 SPF.

בסדרה:

SUN 30 SPF תרסיס שקוף – תרסיס הגנה שקוף בהתזה לכיסוי אחיד של העור ללא צורך במריחה.

SUN 30 SPF תרסיס שקוף לילדים

SUN 50 SPF תרסיס שקוף – מתאים לכל סוגי העור ומספק הגנה לעור הבהיר ביותר. התכשיר היפו אלרגני, ללא פראבנים, עמיד במים ומועשר בויטמין E המגן על העור מפני נזקי השמש ומונע הזדקנות העור.

SUN 50 SPF תרסיס שקוף לילדים – מועשר בויטמין E המגן על העור מפני נזקי השמש ומונע הזדקנות העור. במיוחד לילדים בניחוח מלון עדין.

SUN 40 SPF – תחליב הגנה לתינוק חוסם מעל 90% מקרני UVA 100% מסננים טבעיים, התכשיר היפו אלרגני, ללא פראבנים עמיד במים, אינו צורב בעיניים. הקרם מותאם לעור העדין של תינוקות. מועשר בויטמין E המגן על העור מפני נזקי השמש ובג'ל אלוורה להרגעת העור.

SUN 30 SPF - קרם פנים להגנה מקרינת השמש מותאם לעור רגיש.

SUN 15 SPF תרסיס הגנה שמן גזר לשיזוף אחיד בגוון טבעי– נספג במהירות ומעניק לעור ברק וגוון ברונזה.

SUN אלוורה – תרסיס אלוורה להרגעת העור, להקלה וריענון לאחר שיזוף, היפו אלרגני מועשר בלחות ובוויטמינים.


10.סבון, שמש וים
לכבוד הקיץ שהגיע משיקה SABON סדרת מוצרים חדשה שתלווה אתכם לקיץ נעים, בטוח ובלתי נשכח: SUN SOLUTION - סדרת מוצרי הגנה מהשמש. הסדרה מצטרפת למדף טיפוח עור הפנים והגוף האיכותיים של SABON, עם מוצרי הגנה מהשמש המורכבים מפורמולות ייחודיות המשלבות הגנה מקרני ה–UVA+UVB ולחות והזנה לעור הפנים. הסדרה כוללת מגוון מוצרים בדרגות הגנה שונות:

SPF 25 MILKY SPRAY - תחליב ספריי גוף להגנה מהשמש בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל, לאיזון רמת השיזוף, להגנה מקרני השמש ולהעשרת העור. 200 מ"ל, מחיר: 98 ₪

SPF 30 FACIAL CREAM - קרם הגנה עדין מפני השמש לאזור הפנים והצוואר. בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל. 60 מ"ל, מחיר: 98 ₪.

FACE PURE SPF 50 - תחליב טהור להגנה אולטימטיבית מפני קרני השמש לבעלי עור עדין, דק ורגיש. התחליב עשיר בצמחי מרפא להרגעת העור לאחר חשיפה לשמש, צמחים המסייעים למיצוק העור, לכיווץ הנקבוביות, החלקת העור והעשרתו. התחליב, בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל, במארז ייחודי המערבב את הפורמולה לפני השימוש. 50 מ"ל, מחיר: 150 ₪

ג'ל סרום SPF 30 - קרם הגנה מפני קרני השמש במרקם ג'ל הנספג בקלות ואינו משאיר סימנים, עדין ונעים למגע על העור ומעניק תחושת רעננות קטיפתית והגנה מפני קרני ה– UVA + UVB. בניחוח פטשולי-לבנדר-וניל. 60 מ"ל, מחיר: 98 ₪

ALOE VERA MOUSSE - מוצר משלים מבית SABON לסדרת ההגנה מפני השמש. מרגיע את העור לאחר החשיפה לשמש, ומעניק מגע ייחודי בשל מרקם המוס. 150 מ"ל, מחיר: 59 ₪


11.ג'ל מרגיע לאחר שיזוף
ג'רנטיק, חברת מוצרי היופי והטיפוח משיקה Gel Après Soleil - ג'ל מרגיע לאחר שיזוף. הג'ל מרגיע צריבות וכוויות מהשמש ומעניק תחושה מיידית של רעננות קרירה. מכיל מרכיבים אנטי דלקתיים המנטרלים אדמומיות שטחית בעור. פעולתו של הג'ל מזינה את רקמות העור ומונעת את הזדקנות העור הודות למרכיביו הפעילים. הוראות שימוש: למרוח מעט ובעדינות על העור לאחר החשיפה לשמש.

כמה זה עולה לנו?
408 שקלים, 90 מ"ל


12. להיות בלי ולהרגיש עם
חברת עופרה קוסמטיקס מציעה את הפתרון האולטימטיבי לשיזוף ללא חשיפה לשמש: ברונזר על בסיס קרם ויטמין C במרקם עשיר אשר עשוי כולו מחומרים טבעיים בלבד, משמש גם כקרם גוף לתוספת לחות, הגנה והזנה.

הברונזר, במרקם קרם ייחודי ובגימור מט עם נגיעות זוהר קל, מעניק לעור מראה שזוף טבעי לחלוטין וללא חשיפה מסוכנת לשמש. הנוסחה, עשירה בוויטמין C ממקור טבעי אשר מעניק הגנה מפני רדיקלים חופשיים (נוגד חמצון), מוסיף זוהר קורן לעור ומצטיין בתכונות אנטי אייג'ינג של מיצוק וחיזוק העור למניעת רפיון. הברונזר קרם מיועד לכל סוגי העור ומתאים לשימוש בכל הגוף, כולל אזורי ידיים, רגליים ופנים. תוספת מקצועית ונעימה למריחה בניחוח רענן לקולקציית הברונזרים המרשימה של OFRA.

מחיר: 190 ₪ תכולה: 200 מ"ל. ניתן להשיג בבתי הספר המובילים ללימודי האיפור ברחבי הארץ. ובקרב מאפרות, קוסמטיקאיות ובתי ספא נבחרים


13. תחליב לשיזוף עצמי
במיוחד לקיץ, ובמטרה לשמור על אורח חיים בריא יותר, חברת יונקה פריז משיקה תחליב שיזוף עצמי שמעניק לחות ומזין את העור. התחליב, שנועד גם לגוף וגם לפנים, מעניק לעור גוון שזוף, אחיד, חלק וטבעי מבלי להיחשף לשמש. בנוסף משמש כתכשיר טיפוח משמר המעניק לחות, הזנה וגמישות.

התחליב מעניק לחות, משקם, מתקן, מזין, מגן ונוגד חמצון ומכיל: תמציות DHA גליצרין צמחי, תמציות פירות עשירות בחומצות AHA, חמאת שיאה, שמן נבטי דגנים, שמן אורז וויטמין E. התחליב אינו מכיל פראבן.

כמה זה עולה לנו?
שפופרת 150 מ"ל במחיר – 299 ₪. לרגל ההשקה מחיר מבצע: 249 ₪
ניתן להשיג בבתי מלון, ספא, ומכוני יופי ואצל הקוסמטיקאיות המוסמכות המשווקות יונקה,


14. גוון לפי הזמנה ללא שמש
Lancaster bronzing beaut סדרת ה"ברונזינג-ביוטי" מאפשרת לך להגיע לגוון שיזוף זוהר בהתאמה אישית עם תחליב שיזוף (ללא חומרי שיזוף עצמי). גוון שיזוף זהוב טבעי ללא צורך בחשיפה לשמש. מעטה שיזוף מיידי ולאורך כל היום עם תחושה רעננה, רווית לחויות ומעודנת. ניתן להעמיק את אפקט השיזוף בהתאמה אישית.

לנקסטר מציגה את החיקוי המושלם לגוון שיזוף זהוב, מואר וטבעי. סדרת ה"ברונזינג-ביוטי" , מעתיקה כל גוון של שמש על העור, ללא כל מרכיבי שיזוף עצמי. בפעם הראשונה, מחווה המנצלת את כל הניסיון וההתמחות בשמש, של מעבדות לנקסטר. משזף רגליים (ללא חומרי שיזוף עצמי) לשימוש יום יומי בטוח ונוח, לגוון שיזוף יפהפה. אינו מלכלך את הבגדים, נספג באופן מיידי, ומעניק לעור באופן מיידי גוון שזוף. Lancaster bronzing beauty Adjustable tan glow refreshing leg fluid מגיע ב 2 קבוצות של גווני עור: 01 בלונד לבהירות או 02 לברונטיות (בלונד עד ברונט בגוון העור). יש למרוח על עור גוף נקי, מומלץ לאחר מקלחת על עור נקי, יש למרוח באופן אחיד, לאחר הספיגה ניתן להתלבש ללא חשש מלכלוך הבגדים. הגוון יישטף במקלחת בקלות רבה. ניתן להעמיק את הגוון על ידי שכבה נוספת.


15. מוס אוורירי לשיזוף עצמי
מעבדות לוריאל פריז פיתחו את Sublime Bronze Golden Mousse בכדי שנשים יוכלו ליהנות מהמראה השזוף האהוב והפופולארי מבלי להסתכן בחשיפה לקרני השמש המסוכנות. פרי של שנות ניסיון וידע מקצועי, המוצרים החדשניים והמתוחכמים של לוריאל פריז, הפכו את החשש מעור כתום-גזר לנחלת העבר.

סדרת Sublime Bronze הפכה למילה נרדפת למוצרים אוואנגרדים, חדשניים וייחודיים בתחום השיזוף עצמי. הקיץ ניתן לגלות את החידוש האחרון מהמעבדות של לוריאל פריז: Sublime Bronze Golden Mousse מוס אוורירי לשיזוף עצמי. הפורמולה משלבת קרמל, ויטמין E, DHA וחלקיקים זוהרים, מדגישה את הצבע הטבעי של העור ויוצרת אפקט של שיזוף אחיד. התוצאה: עור הגוף מואר בגוון טבעי וזוהר, ולא פחות חשוב מכך – אחיד! מתייבש בקלות ובמהירות ולא מותיר פסים.


צבע בריאות שמש שיזוף מקדם הגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד