י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

'קמפוס שטראוס' עם בשורה חדשה: תואר פחות שנה

בשורה חדשה ללומדות לקראת תואר - פחות שנת לימודים • לא רוצה לבזבז שנה על השלמת בגרויות? לקמפוס שטראוס יש מענה בשבילך • פרסומי

'קמפוס שטראוס' עם בשורה חדשה: תואר פחות שנה

"נרשמתי ללימודים", מספרת יעל – סטודנטית הלומדת באחת המכללות החרדיות. "לקחתי בחשבון ארבע שנות לימוד בהן יהיה עלינו לקצץ בהוצאות כי לא אוכל לפרנס באותו זמן. בשביל שארכוש מקצוע מסודר שאוכל להתפרנס ממנו בהמשך בכבוד, זה היה לנו שווה. אבל אז התברר לי שלפני הלימודים אני צריכה לעבור קודם מכינה להשלמת בגרויות שלא היו לי. המכינה, על אף שלא הייתה מאד ארוכה, עיכבה אותי בשנת לימודים שלמה! במקום ארבע שנים, נאלצתי לחכות חמש שנים עד לתואר. קל זה לא היה."

המכינה הקדם אקדמית, מסכימים במסגרות הלימוד האקדמיות החרדיות, תופסת מקום נכבד ולא מעט ימים מלוח השנה. כמעט כל מתעניין ומתעניינת חרדים, ניצבים בפניה. לא משנה מה אורכה של המכינה הנדרשת, כמעט תמיד היא גוזלת שנת לימודים מלאה שאי אפשר להתחיל להשתלב בה ללא מכינה מוקדמת. במילים פשוטות, אם תכננת שבעוד שלוש-ארבע שנים מרגע ההחלטה והרישום תהיי ביוטכנולוגית, קחי בחשבון עוד שנה רזרבה.

זמן מיותר, כידוע, אין לאף אחד. וגם לא לאף אחת... כשמדובר באישה שרוצה וצריכה להתחיל לפרנס ותוך כדי לימודים גם מגדלת ב"ה משפחה ברוכה, או בבחורה שעומדת להינשא בקרוב ולהקים בית, אצה הדרך.

ובכן, 'בקמפוס שטראוס' – הקמפוס החרדי ללימודי מקצוע אקדמיים, (כן. ההוא מרחוב שטראוס בירושלים, שממוקם במרכז השכונות החרדיות...) חשבו על אותן נשים ובחורות והחליטו לפתוח מכינות קצרות ומרוכזות, ותתפלאו – אבל גם ממומנות, כבר בחופשת הקיץ הנוכחית. כל זה כדי לקצר את התהליך ולאפשר לתלמידות להשתלב כבר בתחילת שנת תשע"ד הקרובה בלימודים לקראת התואר.

בראשון הקרוב – כ"ב בתמוז (30.6.2013) נפתחת מכינה למדעים – מכינת חובה ללימודי ביוטכנולוגיה ואופטומטריה. ביום שני – כ"ג בתמוז (1.7.2013) נפתחת מכינה לניהול כקדם לחוג לניהול.

מעבר לכך שמכינות אלו מאפשרות להתקדם ללימודי מקצועות נחשקים וייחודיים שלא נלמדים בשום מסגרת חרדית אחרת, יתרונן המוצהר של המכינות הוא בניצול הקיץ בצורה הכי יעילה שיש.
מכינה קצרה והשלמת הבגרויות מאחורייך. ובנוסף – הכרה במבחני החוץ. נשמע לך מסקרן ואטרקטיבי? צודקת.

המכינות, כאמור, מיועדות למעוניינות לרכוש תואר אקדמי יוקרתי של מכללת 'הדסה' ורוצות לחסוך שנה בדרך.

הלימודים מתקיימים בקמפוס שבגאולה, במיקום נגיש לתחבורה ציבורית, באווירה חרדית למהדרין, בליווי רבנים ואנשי חינוך.

כל אלה ובנוסף - הפיקוח הצמוד על תכני הלימוד כדי שיתנהלו על טהרת הקודש, הצוות האקדמי המקצועי וצוות הקמפוס התורני, והאווירה הנעימה והידידותית ששוררת במקום, מהווים שילוב מנצח שמאפשר לכל אחת לצאת ולהיכנס בשערי הקמפוס בשלווה, ולהיות רגועה, מתוך ידיעה שהיא לומדת במסגרת שאפשר לסמוך עליה מכל הבחינות.

לא פשוט למצוא מקום שעונה על כל הציפיות, את 'קמפוס שטראוס' מצאנו כאחד המקומות לגביהם את יכולה לסמן וי אחד גדול. יש בו הכל, ויותר. חיובי.
שטראוס קמפוס לימודים תואר חסכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד