ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

דוגמנית הוסרה מפרסומת: "מבינה את החרדים"

תמונת דוגמנית צונזרה מפרסומות למאוורר שנתלו בירושלים • פעילים נגד הדרת נשים: ״חמור מאוד״ • הדוגמנית: "לגמרי יכולה להבין את החרדים" • החברה: "בחרנו לכבד"

צילום ארכיון
צילום ארכיון

פרסומת למאוורר של חברת 'גולדליין', בה מככבת יוצאת תוכנית הריאליטי ׳האח הגדול׳, ליהיא גרינר, הופצה בכל רחבי הארץ. אבל מהשלטים שנתלו ברחבי ירושלים, הוסרה תמונתה של גרינר באמצעות תוכנת מחשב - כך דווח בגלי צה״ל.

לטענת החברה, תמונתה הוסרה "על מנת להתחשב באוכלוסיות המיוחדות של ירושלים".

פעילים ששמו להם למטרה להילחם בהדרת נשים פנו לכלי התקשורת הכללים והעלו את נושא הדרתה של גרינר מהפרסומת של החברה. ״זה חמור מאוד״, אמרו. וציינו כי ״זו לא הפעם הראשונה שנשים מודרות מן המרחב הציבורי בירושלים״.

אף על פי כן, ליהיא גרינר, הפרזנטורית עצמה, דווקא לא מתרגשת. "אני לגמרי יכולה להבין את החרדים, יש להם בעיה לראות בחורה בפוסטר ענק עושה פרסומת. אני יכולה להבין אותם קצת", אמרה גרינר לגלי צה״ל.

מהחברה המשווקת את מוצרי חברת גולדליין בישראל נמסר בתגובה: "על לקוחות החברה נמנים כל המגזרים בישראל, ולכל מגזר ומגזר רגישות כזו או אחרת. עניין הצניעות מהווה דוגמא לכך, ומתוך כבוד והכרה ברגשות ציבור לקוחותינו בחרנו באזורים מסוימים כמו ירושלים או כפרים ערביים לעלות עם הפרסום ללא תמונת הפרזנטורית, ובכך לכבד את כולם".
פרסומת הדרת נשים ירושלים ליהיא גרינר חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד