י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

זוכה חרדי יחיד ב-Effie 2013: גל אורן BSD

משרד הפרסום גל אורן BSD הוא היחיד שהתמודד וזכה במסגרת 'מגזר חרדי' בתחרות הפרסום המובילה Effie ל-2013 • "אות כבוד למשרד, אך גם לציבור החרדי"

אורן אלימלך
אורן אלימלך

בתחרות Effie 2013 שנערכה אתמול (א), זכה משרד הפרסום גל אורן בפרס האפ"י היוקרתי היחיד בקטגוריית מגזר חרדי עבור פעילות הפרסום לחברת ישראכרט, בתחרות עולמית הנחשבת למובילה מסוגה בעולם.

במסגרת התחרות נבדק הפרמטר החשוב ביותר לעבודה פרסומית שיווקית: התוצאות. התחרות בודקת בעיקר יכולת אסטרטגית, הבנת השוק והלקוח ופיצוח שיווקי - אך גם את עבודת הקריאייטיב ופרמטרים נוספים. פרס ה-Effie נחשב ליוקרתי במיוחד, ההגשה אליו מאתגרת ומחייבת עמידה במספר רב של פרמטרים עסקיים ושיווקיים ברף גבוה. חשוב לציין כי בפעילות מגזר חרדי לא היו מתחרים נוספים שעלו לגמר.

אורן אלימלך, מנכ"ל ובעלים, שמח לקבל את הזכייה: "מדובר באות כבוד למשרד אך גם לציבור החרדי. ציבור זה גדל ומתעצם, הפעילות העסקית סביבו צומחת ומתגברת. אנחנו נמשיך להתאמץ ולהביא תוצאות, עם צוות משרד מנצח, נמשיך להוביל את התעשייה המגזרית בהצלחה".

עליזה בניסטי, סמנכ"ל הלקוחות בגל אורן BSD אומרת: "אמונה במגזר החרדי לצד עבודה מקצוענית ברמה הכי גבוהה - מביאה לתוצאות עסקיות. הזכייה בפרס מלמדת על היכולות הגבוהות של המשרד".

לדברי מתן לרמן, מנהל האסטרטגיה במשרד: "הזכייה היא הבעת אמון בכדאיות העבודה במגזר החרדי ותעודת כבוד למשרד".
אורן זכיה פרסום אפ''י תחרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד