ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

המשטרה בודקת חשדות לגבי הרב אברהם יוסף

הבחירות לרבנות הראשית בעוד כשבועיים: גלי צה"ל מדווח כי המשטרה בודקת חשדות הנוגעים לרב אברהם יוסף, הנחשב למועמד המוביל מטעם הגר"ע יוסף

תחת בדיקה, הרב אברהם יוסף.
תחת בדיקה, הרב אברהם יוסף.



הרב אברהם יוסף, המועמד המוביל מטעם הגר"ע יוסף לכהונת הרב הראשי הספרדי – תחת בדיקה משטרתית: גלי צה"ל מדווח הבוקר (ד) כי המשטרה בודקת פרשה ישנה בה הרב יוסף, רבה של חולון, פיטר משגיח כשרות מסיבה פוליטית: פעולה נגד ש"ס בבחירות.

בתגובה לפרסום, הכחיש יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי את החשדות. בשידור בגלי צה"ל אמר: " הרב אברהם יוסף הוא נקי כפיים". בדבריו עקץ גם את הכתב שהביא את הסיפור: "אני מברך את הכתב יאיר שרקי שנהיה כתב לענייני משטרה".

יצויין כי שרקי אמנם אינו כתב לענייני משטרה אלא כתב לענייני דתות, אולם באתר גל"צ חתומה על הידיעה גם הכתבת לענייני משטרה של התחנה, הדס שטייף.

לפי הדיווח, אל המשטרה הגיעה הקלטה בה נשמע הרב אברהם יוסף למשגיח "מאתמול אתה מפסיק לעבוד. תחפש עבודה אצל אבא שלך, שהוא יפרנס אותך. שלום ולא להתראות".

כבר לפני ארבע שנים הכריע בית הדין לעבודה כי הרב אברהם פעל שלא כחוק ונפסקו פיצויים לעבוד למרות שהתיק נסגר, המשטרה ביקשה שוב חומרים הנוגעים לאותה פרשה. ההערכה היא כי החומרים נדרשים בשל חקירה אחרת בעניין הרב, אולם המשטרה סירבה להתייחס לכך.

הבחירות לרבנות הראשית יתקיימו בעוד כשבועיים, י"ז אב.
אברהם יוסף בדיקה משטרתית הרבנות הראשית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד