י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

חרדי דורש: להדיח את גבי גזית • "משמיץ ומפלג"

יונתן שטנצל פנה אל הרשות השנייה בדרישה: להדיח את גזית משידור תכניתו • הסיבה: הסית שוב בפרשת החייל המותקף • "החרדים סופגים ממנו מידי יום ביקורת והשמצות"

גבי גזית. צילום: פלאש90
גבי גזית. צילום: פלאש90

תקיפת החייל החרדי בשכונת מאה שערים גררה גל הסתה ושנאה נגד הציבור החרדי.

יונתן שטנצל, מאזין חרדי ששמע את תוכניתו של השדרן גבי גזית ברדיו FM103, פנה אל הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו בדרישה להדיח את גזית משידור התכנית, לאחר שהסית נגד הציבור החרדי.

את המכתב שיגר שטנצל אל איילת מצגר, מנכ"לית הרשות השנייה: "מידי יום ביומו החרדים סופגים ביקורת והשמצות מאיש הרדיו גבי גזית בתוכניתו המשודרת ברדיו ללא הפסקה". במהשך המכתב הוא מעלה את ההיסטוריה "המסיתה" של גבי גזית, שלטענתו למרות הקנסות ששילם בעבר ממשיך "להסית, להשמיץ ולפלג את העם על מנת למשוך רייטינג זול לתוכניתו".

פנייתו של שטנצל התבססה על שיחה שקיים גזית עם מאזין, שהביא בשידור עדות אישית לתקיפת החייל החרדי.

גבי גזית: "ממש לא היה גן עדן אתמול במאה שערים שם ניסו לדעתי, ניסו לרצוח, בחור שמשרת בצה"ל והעז להופיע למעוז החושך עם מדים, אולם החליף אותם ורק השוטרים הצילו את חייו מלינץ של יהודים ביהודים ומשה בן שיחנו ראה את הדברים והיה במקום. שלום משה תודה שאתה מדבר איתנו".

מיד בתחילת השיחה הבהיר משה כי ההגדרה שהשמיע גזית, לפיה ניסו לרצוח את החייל היא שגויה. "כן ראשית הדברים של לרצוח, אני לא חושב!" העיר המאזין וגזית ירה שוב: "אני מאוד מקווה שלא, אתה תוכל להעיד עוד מעט, שרדפו אחריו עם אלות ומקלות בדרך כלל אלה זה כלי נשק מאוד קטלני".

על כך השיב המאזין כי השוטרים הם אלו שרדפו אחר החרדים עם אלות. "אולי הם רצו לרצוח את החרדים".

בהמשך השיחה הגדיר גזית את תושבי מאה שערים כ"המון, פרוע וסדיסט שרדף אחרי החייל החרדי".

על כך כותב שטנצל למנכ"לית הרשות השניה: "אבקש להדיח את גבי גזית מהגשת תוכנית ברדיו ללא הפסקה ולקנוס את התחנה בקנס של יותר מ-30,000 שקלים, על מנת להרתיע שמסע הסתה כזה זה לא יחזור".
יונתן שטנצל גבי גזית רדיו מאה שערים חייל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד