ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

גילחו את זקנו של אלי ישי בסכין - ונאלצו להתנצל

קמפיין חוצות לשיווק סכיני גילוח הציג את תמונתו של ח"כ אלי ישי • ישי מחה על השימוש בתמונתו לשיווק סכין גילוח - האסורה לשימוש על פי ההלכה • המפרסמים התנצלו

אלי ישי בתמונת הקמפיין
אלי ישי בתמונת הקמפיין

קמפיין אגרסיבי שהתפרסם בתקופה האחרונה, הציג את ח"כ אלי ישי כשהוא מגולח בחצי פניו, בצירוף הכיתוב: "גם אני גילחתי חצי מהכסף".

מדובר בקמפיין מבית חברת Xblade, מותג סכיני הגילוח חדש בישראל, שפורסם בעיקר ברחבי גוש דן, ובו גולחו פניהם של שר הפנים לשעבר אלי ישי, ושר החוץ לשעבר אביגדור ליברמן.

אלא שאת ח"כ אלי ישי הטרידה העובדה שהקמפיין מקדם סכין גילוח - האסור לשימוש על פי ההלכה בעת גילוח הזקן, והוא שלח באמצעות בא כוחו, עו"ד חגי אדורם, מכתב נזעם ליוזמי הקמפיין, בו דרש להסיר לאלתר את שלטי הפרסום הפוגעניים.

בעקבות כך, ובמקביל להסרת כל שלטי החוצות בהם הופיע ח"כ אלי ישי ברחבי הארץ, התנצלו יוזמי הקמפיין על כל פגיעה שנגרמה ברגשותיו של ח"כ ישי מחמת פרסום תמונתו במסגרת הקמפיין.

אנשי החברה ביקשו להדגיש: "חשוב לנו לציין כי הכל נעשה ברוח טובה והומוריסטית, וללא כוונה לפגוע, ומתוך מחווה לרגישות החברתית שח"כ ישי מפגין בנושא יוקר המחייה בישראל. זאת לאור המהפכה הצרכנית-חברתית ששטפה את הארץ - אשר גם מותג סכיני הגילוח שלנו מתאים לרוחה - משתלם מאוד, איכותי וחברתי".
אלי ישי סכין גילוח הלכה פרסום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד