י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חוויה טכנולוגית: הדור החדש של GALAXY Tab 3

הטאבלט המתקדם מבית סמסונג הגיע לחנויות • היצע מיוחד ונרחב של תכנים לצפיה ולקריאה, איכות סאונד משופרת ושיתופי פעולה מבורכים • הכירו את הלהיט החדש

חוויה טכנולוגית: הדור החדש של GALAXY Tab 3



סמסונג השיקה בישראל את הדור החדש בסדרת ה-GALAXY Tab 3: דגמי ה-7 אינץ', 8 אינץ' ו-10.1 אינץ'. סדרת Galaxy Tab 3 מציעה מגוון רחב של אפשרויות, ומספקת למשתמשים דרכים שונות לצפייה, האזנה, יצירה ושיתוף של רגעים משמעותיים ותוכן מיוחד עם חברים ומשפחה.

הטאבלטים החדשים הגיעו לרשת חנויות סמסונג ופלאפון, ולמגוון רשתות מובחרות החל מיום רביעי האחרון.

קובי כליף, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל מסר: "באמצעות כניסה לתחום התוכן וכמובילת שוק הסלולר בארץ ובעולם, מעצימה סמסונג את חווית המשתמש ללקוחותיה. שירות SmartVOD במכשירי ה TAB 3 הינו ראשון מתוך מגוון שירותים שיוצגו בתקופה הקרובה גם בטבאלטים ובעתיד הקרוב גם בסלולר, ותהיה הראשונה בישראל שתאפשר לצרכן הישראלי להנות משירותי VOD באמצעות טאבלטים וסלולר, זאת באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגים של סמסונג ישראל עם: Vonetize, רשת, ONE, ידיעות טכנולוגיות (עברית) ועוד".

עם השקת השירות בקו מוצרי הטאבלט, מכריזה סמסונג על מבצע במסגרתו יקבל כל רוכש Galaxy Tab3, הטבה משמעותית של 6 חודשי מנוי במתנה, ויוכל ליהנות מצפייה בלתי מוגבלת בכל התכנים המוצעים במנוי, ובכלל זה גם הטבה על מרבית הסרטים שבשירות. האפליקציה הינה מובנית במכשיר והמנוי ניתן אוטומטית על ידי מערכת חכמה ומתקדמת.

איתי אלמגור, מנהל התוכן תחום המובייל סמסונג ישראל מסר: "מתוך הבנת צורכי הלקוח יצרנו תוכן מותאם אישית שבא לידי ביטוי ביכולותו של הלקוח לבחור את התכנים האהובים עלי והעדכנים ביותר בכל זמן ומקום. 'אפליקצית עברית' - שמעניקה חוויות קריאה מתקדמת במכשירי הטבלאט עם מגוון רחב של ספרי רב מכר מובילים, כל זאת במטרה להעצים את חווית השימוש היומיומי במכשיר"

חווית קריאה וצפייה

כניסתו של הטאבלט לחיינו שינתה לחלוטין את חווית הקריאה והצפיה. הגודל והמשקל שלו הופכים אותו לאידיאלי לשימוש ביתי, הוא נוח לשימוש גם בעמידה או בשכיבה. והוא משמש לגלישה באינטרנט, לצפייה בסרטים, למשחקים וכמובן לקריאת ספרים בנוחות.

הודות לטכנולוגיה המתקדמת של הטבאלט, כבר לא צריך להתמודד עם גודל האותיות, כי ניתן פשוט להגדיל אותן, את עוצמת התאורה ניתן לשנות לפי הצורך, ואלפי הספרים והסרטים לא תופסים מקום מיותר לאחר השימוש.

ומה יש לקרוא בעברית? שוק הספרים הדיגיטליים מתרחב בקצב מהיר במיוחד: לפני שנתיים יצאה לשוק המקומי האפליקציה evrit מבית 'ידיעות אחרונות' שהציעה ספרים דיגיטליים מקוריים ומתורגמים. כיום מונה הספרייה יותר מ-1,600 כותרים, והיד עוד נטויה.

רוכשי מכשיר ה-Tab3 יהנו מהטבה מיוחדת: חברת סמסונג תעניק ספר מתנה אחת לשבועיים למשך שנה מתוך ההיצע של העצום של האפליקציה, כאשר רבים מהספרים המוצעים בה הם רבי מכר.

Galaxy Tab 3 הוא הטאבלט הנוח ביותר. המסך המלבני בגודל 8 אינץ' נוח במיוחד לקריאה. המכשיר קל במיוחד ונוח לשימוש ולאחיזה, והוא מכיל יכולות מולטימדיה גבוהות.



לתכני מולטימדיה ומידע מפורט ניתן לבקר ב- www.samsungmobilepress.com
גלקסי סמסונג שמע וידאו סמארטפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד