י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

מהפך בביתר: יצחק רביץ ניצח בסיבוב שני ב'דגל'

לאחר שהיה בפיגור בסיבוב הראשון, הפך יצחק רביץ את התוצאה בשני, והביס את יוסי שטרית • המתמודד השלישי ישראל גולומב הודח מהמרוץ עם תשעה קולות בלבד

הבחירות
הבחירות

דמוקרטיה במיטבה: עם תום ספירת קולות 31 גבאי בתי הכנסת הליטאיים בביתר עלית, מתברר כי נציג 'דגל התורה' האותנטית יצחק רביץ זכה בבכורה על ראשות התנועה בעיר עם 18 קולות, לעומת 13 בלבד ליוצא 'מרביצי' יוסי שטרית.

בסיבוב הראשון לא הושגה הכרעה על זהות המועמד שיוביל את הרשימה המקומית, לאחר שאף אחד משלושת המתמודדים לא הצליח להשיג את 14 הקולות הדרושים, ורק כעבור שעה קלה, לאחר שהתקיים סיבוב שני בין שני המועמדים המובילים - הוכרעו הבחירות.

שלושה מועמדים התמודדו בבחירות, כאשר הזוכה צפוי להתמנות לכל הפחות כסגן ראש העיר, ולזכות במקום הראשון ברשימת 'דגל התורה' המקומית. כאמור, הבחירות מתקיימות בקרב 31 גבאים.


המועמדים הם: יוסי שטרית, מי שהיה בעבר בסיעת ק"ד המקומית, ואף כיה כראש לשכתו של פינדרוס, עם פרישתו של פינדרוס לאחר הבחירות הקודמות - התקיימו בחירות פנימיות בהן התמודד שיטרית על תפקיד סגן ראש העיר מטעם 'דגל', ואף זכה בו.

מלבדו מתמודד גם יצחק רביץ, בנו של ח"כ הרב אברהם רביץ ז"ל, יו"ר הסניף המקומי ומספר 1 ברשימה הנוכחית, ועוזרו של חה"כ אורי מקלב - ישראל גולומב.

בסיבוב הבחירות הראשון זכה שטרית ב-12 קולות, רביץ קיבל 10, ואילו גולומב הודח מהמרוץ עם תשעה קולות בלבד.
קד שטרית רביץ תפקיד גולומב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד