ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

מחאת הורי הבנות: "מאבק אישי באפליה בסמינרים"

הורים שנפגעו מהאפליה, פתחו במאבק ציבורי הכולל מודעות רחוב • "כשתגיע כמות של תלונות, משרד החינוך לא יוכלו להתעלם, והמנהלים יצטרכו לתת תשובות"

מחאת הורי הבנות: "מאבק אישי באפליה בסמינרים"

תופעת האפליה השבה על עצמה מידי שנה הביאה את הורי הבנות הסובלות ליוזמה חסרת תקדים, בבחינת 'אם במפלגות החרדיות לאיש לא אכפת - אין לנו אלא לעזור לעצמנו'.

"אנו, קבוצה של הורים שתש כוחנו מראות את דמעות בנותינו, החלטנו לצאת במאבק אישי נגד האפליה בסמינרים ובבתי הספר היסודיים", הם מספרים ל'בחדרי חרדים'.

"ביחד יצאנו אתמול במודעות פרסום בחוצות, ובהן פנייה לכל הורה ספרדי שבתו הופלתה בקבלה לסמינר או לבית הספר היסודי - להפסיק לשתוק ולהתלונן על כך למשרד החינוך. אנו מאמינים כי כמות מכובדת של תלונות תוביל לבסוף לכך שמנהלי הסמינרים לא יוכלו להימלט ממתן דין וחשבון, וממתן תשובות ברורות לרשויות - מה שלא עשו עד כה".

על לוחות המודעות בריכוזי הערים החרדיות הם הציבו שלטים. "המודעות שלנו מכסות את כל הערים החרדיות: בני ברק, ירושלים, מודיעין עילית, ביתר עילית, אלעד ובית שמש. בכוונתנו להמשיך בתליית המודעות במלוא הכוח בשבועות הקרובים בכדי שבסופו של דבר כל משפחה ומשפחה שנפגעה מהאפלייה תפנה לרשויות, ותסייע להעלים באופן מוחלט את התופעה המבישה הזאת - שאנחנו סובלים ממנה שנים כה רבות".

"חשוב לציין, כי למיטב ידיעתנו רוב מוחלט של ההורים לבנות שהופלו לא יודעים בכלל שיש אפשרות להתלונן על התנהלות מנהלי הסמינרים, וגם אלה שיודעים זאת במעורפל לא מודעים לדרכי הפנייה. אף אחד לא מנסה ליידע אותם, משום שלאיש אין אינטרס בכך. זו הסיבה שהחלטנו לצאת ביוזמה זו. בשלב זה אנחנו בוחרים שלא לחשוף את עצמנו מסיבות ברורות".

על השלטים מופיעים הפרטים השונים להתקשרות עם הגורמים המתאימים במשרד החינוך.
סמינרים משרד החינוך תלונות מנהלים אפליה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד