י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

תחת מעטה חשאיות: הגראי"ל שטיינמן מסר שיחה בזרועה

לאחר שהשיחה המקורית בוטלה מחשש להפגנת תושבי המקום, הגיע הגראי"ל לישיבת 'נר זרח', מסר שיחה, ובירך את הישיבה ורבניה • והאם ביטול תורה דוחה גנרטור?

הגראי"ל שטיינמן. צילום: עוזי ברק
הגראי"ל שטיינמן. צילום: עוזי ברק

בשבוע שעבר פתחו את 'זמן אלול' בישיבת 'נר זרח' במושב זרועה. ביום חמישי היה אמור להגיע למקום ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, כדי למסור את שיעור פתיחת הזמן.

אלא שקבוצת תושבים שהתנכלו לישיבה עם הקמתה מחדש וסינופה לישיבת 'ארחות תורה' - גרמה לביטול ביקורו של הגראי"ל במקום, מחשש שהללו יפגינו או יחוללו מהומות.

היום (ג) תחת מעטה חשאיות ובסוד יצא הגראי"ל מביתו בבני ברק לעבר הדרום, כאשר רק שעה לפני הביקור הודיעו לבחורי הישיבה שהגראי"ל צפוי להגיע ולמסור שיעור.

תחילה הגיע הגראי"ל לישיבה לצעירים של הגאון רבי שלום בער סורוצקין בנתיבות הסמוכה, שם בירך את הבחורים.

לאחר מכן, בשעה 13:30, הגיע הגראי"ל למושב זרועה ומסר שיחת חיזוק בהיכל הישיבה. לאחר מכן שוחח עם בחורי הישיבה בלימוד, התפלל תפילת מנחה ובירך את רבני הישיבה.

לפני שעזב נשאל הגראי"ל בקשר לגנרטור השבת במקום שהתקנתו טרם סודרה, האם מותר להשתמש בחשמל בשבת ללא גנרטור בכדי שלא יהיה ביטול תורה, הגראי"ל הכריע לאסור.

מנהל הישיבה, הרב יעקב וירז'בינסקי, סיפר לגראי"ל כי מחר יתכנס ועד המושב והתושבים בכדי לדון בנושא הישיבה. הגראי"ל בירך בחום ואיחל שיהיה טוב וכל הרשעים מהרה יאבדו.
זרועה ישיבה הגראיל שטיינמן שיחה זמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד